niedziela, 5 czerwca 2011

Darmowa flaga i bluzka



obrazek z bloga stardoll-i-my.blogspot.com

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. super flaga mi dziala thx:)
    zoe872

    OdpowiedzUsuń
  3. wy kradniecie obraski z http://stardoll-i-my.blogspot.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a poza tym i tak mi się nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam, spzedam zaraz w bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zrobię,bo mi się nudzi :D
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam,mi działa :)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się

    MEGA KONKURS na stardollowybloguagi. blogspot.com (bez spacji) zajrzyj. Konkurs DLA WSZYSTKICH. Do wygrania dużo stardolarów :) warto....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trza mi ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewiąta !! xD

    OdpowiedzUsuń
  11. JEST NOWY HB !!! STROJ KAPIELOWY ZA 21 SD NAPISZ O TYM CrazePrincess22 !!

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  12. juz napisała lol ale w darmówkach zawsze są dziwadła ;p

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga i lalkę borys036M

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobiłam ; p nie podoba mi się zbytnio ale sprzedam ;)
    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!