piątek, 24 czerwca 2011

LOTERIA - nagrody o wartości 300 SD!!

Kolejna loteria! Zadanie takie same jak ostatnio. Wystarczy, że klikniesz w reklamę serwisu eDarling pod nagłówkiem, zaczekasz aż strona naładuje się i w komentarzu napiszesz swój nick ze Stardoll.

Do wygrania 200 SD oraz dwie reklamy apartamentów na miesiąc w linkach warte 100 SD! Myślę, że warto spróbować szczęścia. Za tak niewiele można wygrać fajne nagrody.

* Konkurs jest dla wszystkich, niezależnie od superstar. Warunkiem jest bycie obserwatorem naszego bloga.


319 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ! Kliknęłam. : D nick : irtaaa ( na stardoll )

    OdpowiedzUsuń
  2. omg druga jestem! to nie wygram bo się nigdy te 1 losy nie losują ;)n ale się zgłaszam,
    kitty121

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknełam i sie zglaszam ;)
    julita1234567

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam :)

    Zgłaszam się, co mi tam, spróbować zawsze można :d.

    Hihhihi, bless . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgł.się
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam. Zgłaszam się! :D

    MissKiniusia_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zg się klik.
    MissVampirzyca

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg sie. już kliknęłam.
    FlyMissy05

    OdpowiedzUsuń
  10. kliknąłem, jestem obserwatorem

    bunnyboo-55

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Włączyłam,zaczekałam,jestem obserwatorem :) Iza118

    OdpowiedzUsuń
  13. ` Moja cioca ma eDarling . Kliknęłam
    CuteWeronikaa13 :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie szukam partnera ale kilknęłam :P
    i oczywiście się zgłaszam :)

    patusia.bee

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam, poczekałam, zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilknęłam :) i zg się mój nick :
    44AaAnetA44

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! Kliknęłam!

    Jagoda.Emo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam.
    Nick na stardoll to miczka820,a obserwuje jako mika922 :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    - Kliknęłam ...

    Ola069

    OdpowiedzUsuń
  20. Weszłam i zgłaszam się , !! ;d
    Miss_Monika_2

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! Kliknęłam oczywiście :)

    KurkaRurka

    OdpowiedzUsuń
  22. kliknełam w to eDarling i co dalej ? nick na stardoll to Lena1152 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się, jestem obserwatorką bloga, kliknęłam na reklamę i poczekałam aż się załaduje.



    missjuliet200

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, kliknęłam.

    Lupin_Tonks

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    polllaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się, kliknęłam, jestem obserwatorem.

    Wikunia24

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. jeszcze nigdy nic nie wygrałam



    Zosia_114

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze nigdy nic nie wygrałam



    Zosia_114

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :)
    kliknęłam, na stardoll rudaa805

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    jeszcze nic tutaj nie wygrałam
    Demi114

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tez nic tu nie wygrałam, ale co mi szkodzi :) zgłaszam się ^^

    BlackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. link został kliknięty :)

    FunPrincessGold

    OdpowiedzUsuń
  35. Kliknęłam,poczekałam,zgłaszam się,a mój nick caver96

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się. NICK: ludixa

    OdpowiedzUsuń
  37. kliknęłam i się zgłaszam
    malaczarna

    OdpowiedzUsuń
  38. naturalnie zgłaszam się GIRLFUN07 <-- nick na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam sie i kliknęłam
    nick : aluchnaCool

    OdpowiedzUsuń
  40. Kliknęłam, zgłaszam się, ale i tak nie wygram, nie mam takiego szczęścia :]

    evalegi

    OdpowiedzUsuń
  41. Kliknęłam. Zgłaszam się do konkursu.

    Nick : Domi209

    OdpowiedzUsuń
  42. Kliknęłam i zgłaszam się z chęcią :-)
    Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i kliknęłam ; >

    AmaixD

    OdpowiedzUsuń
  44. kliknęłam,zgłaszam się:))

    teczowa8

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się,jestem obserwatorką i codziennie wchodzę na www.stardoll.ocom.pl

    mój nick na stardoll to Kabaretka_

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapomniałam się podpisać -.-
    Jak coś ; sandrusia9

    Sory . :|

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Jestem obserwatorką. Kliknęłam.

    kacha_21

    OdpowiedzUsuń
  48. Kliknęłam ;D
    Może tym razem mi się uda coś wygrać xP

    _weronisia

    OdpowiedzUsuń
  49. Kliknełam ;*

    AngellaSelena <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miss_Gabrysia10

    OdpowiedzUsuń
  51. Kliknęłam !
    Zgłaszam się !

    QueenPauliskaaa

    OdpowiedzUsuń
  52. nie wiedziałam że tak wcześnie rano jest tyle 'buszmenów' na blogu xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. MissCity20106
    ZGŁASZAM SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam sie


    tysia7304

    OdpowiedzUsuń
  56. Kliknęłam i się zgłaszam;]
    Na stardoll Renesme88

    OdpowiedzUsuń
  57. zg sięę ; * Kliknęłam. ; D gosiar9

    OdpowiedzUsuń
  58. Kliknęłam :)
    patifon

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Kliknęłam zgłaszam się mój nick na stardoll to : wirginia99

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się!:D Na stardoll jestem QueenKwiatuszek Pozdro:P

    OdpowiedzUsuń
  62. Kliknęłam wiem że nie wygram ale warto spróbować ; ))

    Julex1246

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się ; ))

    ashley66.

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :)
    juuulka. <mam nadzieję że , choć raz mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się ! Kliknęłam. : D



    Leidzigaga

    OdpowiedzUsuń
  66. Trzeba spróbować szczęścia ;D

    Zg się.
    Kilknęłam już ;D
    Jestem obserwatorem.

    PunkBarbie45

    OdpowiedzUsuń
  67. kliknęłam
    erikarm96

    OdpowiedzUsuń
  68. kliknelam i sie zg
    SwettGirl11

    OdpowiedzUsuń
  69. kliknęłam a nick to :

    Kimikhamidov

    ;***

    ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  70. Kliknęłam. Zg się ;)

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Kliknęłam , zgłaszam się ;>
    Dogs.Unleashed

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się ,kliknełam a mój nick:ruuuda

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :) .
    Nick to ; -Miley-10 :)).
    Pozdrawiam.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się i już kliknęłam :)

    wiczkaa

    OdpowiedzUsuń
  76. zg. sie i kliknęłam

    rrsolutelove

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się, kliknęłam a nick to LoveTrusko

    OdpowiedzUsuń
  78. Zrobiłem wszystko co należy

    Lady-in-black1

    OdpowiedzUsuń
  79. jestem obserwatorem. kliknęłam . :)

    wixi1

    OdpowiedzUsuń
  80. Pewnie chcecie zarobić kasę na zapłatę adresu, ale spoko, zrobiłam wszystko, co należy :)

    Patuskaaaa

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się! :) I kliknęłam ^^

    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz rację co mi szkodzi. Kliknąłem :D

    ~~palisia112

    OdpowiedzUsuń
  83. gotowe :*
    mój nick na stardoll: SixiMix

    OdpowiedzUsuń
  84. Kliknęłam, poczekałam, jestem obserwatorem, zgłaszam sie i . . . GOTOWE!!! Pozdrawiam : )

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  85. klinełam zgłaszam sie LadyCulen13

    OdpowiedzUsuń
  86. Kliknęłam.. Mój nick na sd: koksik202

    OdpowiedzUsuń
  87. kliknęłam . Zgłaszam się : MisBlanka777

    OdpowiedzUsuń
  88. Kliknęłam, zgłaszam się.

    kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam Sie . Klicknęłam . nick: x_gwiazdeczka_x

    OdpowiedzUsuń
  90. Kliknęłam i mi się od razu wczytało ;) Zgłaszam się fajnie było by coś wygrac.

    P.S Jakie były wyniki tamtej loterii ?

    aniaszarmach21

    OdpowiedzUsuń
  91. W moim klubie jest konkurs na DOŁADOWANIE SS NA 2 TYGODNIE!
    Wejdź na : http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2076804 i zapisz się do klubu, potem na http://www.stardoll.com/pl/clubs/forum.php?id=2076804&topicId=27817270 i zgłoś się!

    OdpowiedzUsuń
  92. oczywiście że się zgłaszam
    wwikka

    OdpowiedzUsuń
  93. ps obserwuję z mojego konta na twitterze ; pp (shakedatcyrus)

    OdpowiedzUsuń
  94. Nacisnęłam i zgłaszam się ;)

    brzydula_-Ula

    OdpowiedzUsuń
  95. Zrobiłam co trzeba. :)
    MissZozol

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się :) Kliknięte

    kladynka119 ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się :]
    Kliknęłam ^^:D
    Klaudunia2604

    OdpowiedzUsuń
  98. Kliknięte ^_~

    Patrish12

    OdpowiedzUsuń
  99. kliknęłam :)
    zgłaszam się :P
    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  100. kliknełam

    wikafioletowa

    OdpowiedzUsuń
  101. Kliknęłam, od razu mi się wczytało, ale się nie zarejestrowałam i nie wiem czy trzeba się zarejestrować ... No ale kliknęłam i oczywiście się zgłaszam :)

    MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  102. kliknęłam i sie zgłaszam
    zbietka

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się kasia09_1998

    OdpowiedzUsuń
  104. zg kliknęłam juz ;)

    zlotarybka

    OdpowiedzUsuń
  105. Kliknęłam w reklamę:)

    " sombra. "

    OdpowiedzUsuń
  106. nacisnęłam i nie wybuchło :>

    -avrilfans5647

    OdpowiedzUsuń
  107. Kliknęłam i zgłaszam się. :P


    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  108. Zg się i kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Kliknęłam, jestem obserwatorem a więc zgłaszam się :))

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się, kliknęłam ;)

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się ;D kliknęłam ;)

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  112. Kliknęłam i zgłaszam się

















    Molcia32

    OdpowiedzUsuń
  113. Kliknęłam i się zgłaszam ;))

    Alexandretta908

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się ;)

    Caro088

    OdpowiedzUsuń
  115. Wow, naprawdę dobra suma. Oczywiście kliknęłam i zgłaszam się.

    LightEMOpanna.

    (z kropką)

    OdpowiedzUsuń
  116. Okej, już kliknęłam i oczywiście się zgłaszam. ;))

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się- kliknęłam : )

    kania54

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam Się . Kliknęłam .

    Nick : Blanka5002

    OdpowiedzUsuń
  119. Kliknęłam i się zgłaszam..







    MissAlexis122

    OdpowiedzUsuń
  120. Kliknęłam...zg..
    KochanaMiley4

    OdpowiedzUsuń
  121. Kliknęłam i zgłaszam się

    Crazy...Girl...

    OdpowiedzUsuń
  122. Kliknęłam, zgłaszam się

    beataoleksy

    OdpowiedzUsuń
  123. Zadanie wykonane, zgłaszam się ; )

    OdpowiedzUsuń
  124. Pewnie i taknie wygram ale się zgłaszam!!!
    mój nick to:Hania1997

    OdpowiedzUsuń
  125. tak nic nie wygram ale zgłaszam się

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń