czwartek, 30 czerwca 2011

Pieski Pet-a-Porter

Pieski z Pet-a-Porter urosły :)

13 komentarzy:

  1. Pierwsza ! ;D
    Najładniejsze były jak były mniejsze.. I tak nie mam żadnego xd
    Za tydzień albo więcej pewnie znowu urosną "po raz ostatni" i znowu, i znowu.. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. a na koncu w apartamencie się nie zmieszczą :P mi bardzej podobaly jak byly mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. WAŻNE :hej już jest oferta ss na rok ale za 167.40 zł!

    newsa dostarczyła :aniaxd380 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pierwsza o tym wiedziałam i napisałam to redaktorce...ale jak widać nikt sie tym nie interesuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego zwierzątka z Peta ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie posiadam pieska niestey ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne
    Sweet__MimiSky

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam .;(
    za późno doładowałam sb SS :( SZKODA.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słłłłit! Ja mam tego podobnego do spanielkaxDD

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!