czwartek, 14 lipca 2011

Byłe darmówki w starplazie

Dziś w starplazie pojawiły się 2 rzeczy, które jakiś czas temu były za darmo. Pamiętacie? Pisałam wczoraj o tym, że pojawiły się w spoilarach. Myśleliśmy, że to błąd, a tu proszę - rzeczy, które były za darmo (nic nawet nie trzeba było robić) pojawiają się w starplazie i to za nawet 9sd (bluzka). Spodenki nie drogie, bo tylko 90 sd (kolor inny od tych darmowych) ;) Nie pytam czy kupujecie, bo raczej znam odpowiedź ;) Jednakże darmówki nie były takie brzydkie, by pozbywać się ich od razu do schowka (ja np. tak nie zrobiłam) i myślę, że nowi uczestnicy, którzy dołączyli do nas po rozdaniu tych darmówek może się skuszą :p
Co sądzicie o dodaniu byłych darmówek do starplazy?

13 komentarzy:

  1. To były darmówki Spring Summer, o ile się nie mylę. Trzeba było 20sd wydać, żeby coś dostać ;D Fajny Hb i okulary...i jeszcze kapelusz-reszta kiczowata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natis Ten strój otrzymał każdy za darmo nie trzeba było wydawać 20 sd

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeciaa.
    Trzeba było wydać 20 sd, żeby je dostać .
    Fajna peleryna i okulary . ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto chce coś u mnie kupić (LE)?
    Mam 3 spódniczki zielone w pasi leginsy czarną sukinkę zielono różową tunikę!!!
    Ceny proponujcie w księdze gości napewno sprzedam KUPUJCIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta nie przyjełam wszystkich spoilerów niektóre tylko z tych ;) ale fajne xD
    madzia123glam

    OdpowiedzUsuń
  6. To była darmowka Springer Summer. Dostawał ją każdy, bez wyjątku. Z drugiej strony milutko, że nasz Admin zadbał o osobz ktore dopiero dołączyły.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulusia2690 - chyba sie pomylilas xD Dla Cibie 90 sd to nie drogo?! xD Popraw bo spodenki sa za 90 SM a nie SD !! ;P Hah...

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie popraw to ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Głupie . Po co to dawać znów ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hot buys super!niestety skończyło mi się doładowanie SS :( ale ja w życiu na takie spodenki nie wydałabym 90 sm ani nawet na tą bluzkę 9 sd!(cociarz spodenki są wyjątkowo tanie)kapelusz mi się podoba może kupie

    OdpowiedzUsuń
  11. to po prostu trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!