piątek, 1 lipca 2011

Darmówki

DARMOWE WNĘTRZE 
Zaloguj się na Stardoll i kliknij TUTAJ 

 
3. Zaloguj się na Stardoll.
4. Wklej http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1378 w okienko.

1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
217.196.235.20 port 80
3.Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847940
4. Zaloguj się na Stardoll. 
5. Zapisz się do klubu. 


1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
79.161.190.54 port 8080
3.Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1374
4. Zaloguj się na Stardoll. 
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1374


1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
193.184.72.178 port 80
3.Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1379
4. Zaloguj się na Stardoll. 

niektóre obrazki pochodzą z bloga http://browseinstardollpaaoala.blogspot.com/ oraz http://underneathstardoll.blogspot.com/

45 komentarzy:

  1. Ci którzy kupili je wcześniej pewnie się wkurzą, że teraz jest za darmo ;D
    Ja nie kupiłam wcześniej, więc zrobię :]

    OdpowiedzUsuń
  2. wnętrze oczywiście zrobiłam,a ten strój był już z jakiegoś konkursu razem z obrazem

    OdpowiedzUsuń
  3. roobięę .


    zapraszam na mojego blooga.

    http://moje-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dostałem wnętrza, a wy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to wnętrze... A strój kąpielowy był już kiedyś darmówką, razem z obrazem; mam go.
    _____
    izabella4731

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też dostałem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, a ja je kupiłam, tyle sd na nic. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ale ten konkurs jest dla ss?? :|

    OdpowiedzUsuń
  9. to wnętrze jest super! i super, że jest darmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. eeeeeee proxy nie działa wskakuje mi ciągle "połączenie zostało zresetowane"

    OdpowiedzUsuń
  11. Robię, wnętrze jest mega ;')

    OdpowiedzUsuń
  12. wnętrze zarąbiste i oczywiście mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah dobrze że wnętrz nie kupiłam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś trzeba było byc superwstar zeby miec wnetrze i trzeba byko miec kase na to .
    a teraz za darmo ...
    .samanttta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wnętrze!!!! i to nie proxy ! Zrobię ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki pech xdd ja kupiłam wcześniej te wnętrze ale też zrobiłam darmówkę i mam takie dwa xdd ;p
    Wpadnijcie do mnie i zostawcie głosik . ( 5/5 ) ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam niektóre rzeczy :p
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zrobiłam te wnętrze i ogień..reszty nie robię,bo nie umiem zmieniać proxy :(

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  19. Eeej, wnętrze chyba tylko dla SS ;[ ;[

    supermonika_pl
    Zapro. do mnie.! I zagłosuj na mnie 5/5, prosze!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zalogowałam sie na stardoll i kliknęłam tutaj była torba ze starplazy nacisnęłam ją i taka chmurka wyskoczyła a w środku taki jakby długopis a wnętrza niema ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. wnętrze kosztuję w sb bagatela ba 25 sd. mamy je za darmo. Dziękuję wam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. mam to wnętrze! jest super! =) i świetnie pasuje mi do mebli :D

    OdpowiedzUsuń
  23. a ono jest w suite shop za 20sd dla SS ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie umiem ręcznie zmieniać proxy :(
    Ech jak ktoś mógłby mi zrobić tego kota to niech na piszę mi wiadomość na selina150
    Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobiłam wisiorek,wnętrze i ognisko
    strój był ale mi nie wchodzi
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  26. wnętrze jest super !
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zrobiłam tylko to wnętrze...

    OdpowiedzUsuń
  28. ale duzo :O najlepsze jest wnetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko ta ścięta podłoga.. :|

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zrobię
    Sweet__MimiSky

    OdpowiedzUsuń
  31. zrobiłam wnętrze
    fajnie bo normalnie kosztuje 20sd

    OdpowiedzUsuń
  32. Równiez nie dostałam wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  33. zrobiłam pomieszczenie a kiedys takie samo kupiłm więc mam 2 pomieszczenia ;) heh.. a reszty mi sie nie chciało

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! Tylko nie umiem zmieniac PROXY! Ale inne sa ok.!'

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie robię szkoda że wnętrze mi nie działa bo fajne jest pollecam wszystkim tego blooga :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!