poniedziałek, 4 lipca 2011

Darmówki

1.Wyczyść historię przeglądarki.
2.Zmień ręcznie proxy na
80.172.172.153 port 3128
3.Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1382
4. Zaloguj się na Stardoll. 
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1382

2. Wklej www.stardoll.com w okienko.
3. Zaloguj się na Stardoll.
3. Zaloguj się na Stardoll.

Wejdź TUTAJ i kliknij ADOPTUJ MNIE 

niektóre obrazki pochodzą z bloga http://browseinstardollpaaoala.blogspot.com/ oraz http://underneathstardoll.blogspot.com/ 

26 komentarzy:

  1. Jest nowa lalka na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie działają darmówki z Monte Carlo.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ale nie skorzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak dużo darmówek ! super
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  5. Jam mam te z Monte Carlo i ptaka. Czarna koszulka nie chce się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystko zrobiłam i mi działa :)

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre fajne.. Ten bielik jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. TYle ich , że nwm czy dam rade zrobić :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak zrobiłam te z Monte Carlo to dostałam naszyjnik,tą sukienkę z obrazka^^,taką żółtą(bo nie robiłam innych to może dostałam przy okazji),
    plakat,żyrandol,spodnie z butami i bluzkę :) To całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się z flagą Stanów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. To z monte carlo te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Orła zaadoptowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaadoptowałam,koszulkę robiłam przez inną bramkę,darmówki monte carlo jak je zdobyć pisałam w prezentacji u mnie
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  14. A butów nie robię chyba,bo nie chce mi się zmieniać proxy
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie da się tych darmówek z Monte Carlo!

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie ale czad czeba do klubu było śię zapisać a takto jednym kliknięciem i masz wszystko szybko :) jak wam się monte carlo na web coś tam nie wyświetla i tak dostaniecie darmowki kto mnie popiera niech napisze : Racja karina
    BellaMiss221

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasek i buty są super - szkoda,że z proxy... :C

    bluzki nie robię, bo mi się nie podoba.
    Te rzeczy z Monte Carlo są nawet spoko, zrobiłam.
    Orzeł jest NAJLEPSZY! Ciekawe czy jeszcze będą jakieś zagrożone gatunki? Szkoda, że nie można zaadoptować tych gatunków,których się nie ma.

    CiamciaRamcia3 :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarna koszulka nie chce się zrobić jeśli moglibyście to sprawdzić to proszę żebyście to poprawili ale mam orła i wazonik z kwiatuszkami

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!