czwartek, 14 lipca 2011

Konkurs Plastyczny - wyniki!

Cześć i czołem! Wybaczcie, ze kazalam wam tyle czekać na wyniki. Naprawde jestem zaskoczona, ze tyle osob wzielo udzial! I jest mi bardzo milo, ze niektorym z was spodobal sie sam temat :). Sprawdzilam wszysciutkie prace, oczywiscie tylko te podpisane. Byly naprawde piękne i pozwole sobie umiescic kilka, ktore wyjatkowo wpadly mi w oko (wykluczając 3 pierwsze miejsca). Niestety nie moge ich nagrodzic, nawet gdybym bardzo chciała :< Nacieszcie oko przed werdyktem:



Nie bede wymieniac i publicznie wysmiewac niektórych osób, ktore niezle plagiatowaly - kto wie, ten wie :)

A TERAZ WYNIKI...

III miejsce nalezy sie pracy, ktora totalnie sie wśród wszystkich wyroznila, widac bylo ze autorka sie postarala i swietnie zabawila sie kolorami. Na dodatek to byl jedyny Gienek Loska startujacy w tym konkursie. Gratulacje Ulapikus121 !


II miejsce nalezy sie Honey24, dziewczyna z obrazka jest prześliczna! Takze jedyna Kaya Scodelario. Zasluzone 150 sd laduje na Twoim koncie ;)



I miejsce zajmuje.. grzegorz123_11 !! Moje gratulacje, zazdroszczę talentu, nic tylko pozazdroscic! :)

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za udział. Ciao, Maggie_Massacre :)


OD LUCASA: Osoby, które wygrały Stardollary proszę o kontakt ze mną, na konie MoonAmi.

32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. druga :D
    to z coco chanel ladnie wycieniowane...
    olgusiaa2

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te prace aż zazdroszcze . ;D


    Gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, wielkie gratulacje ;)
    W zupełności zgadzam się z werdyktem i gratuluję Ci dobrego gustu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW ! ! ! To są przepiękne obrazy gratuluje serdecznie wygranym ! ! !

    madzia123glam

    OdpowiedzUsuń
  7. PIEKNE PRACE,SĄ SUPER,GRATULUJE TALENTU I WYGRANEJ

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie plagiotowałam tej lady gagi ...Mogę udowodnić zrobić zdjęcie jak trzymam w ręku ten obrazek na tle mojego konta na stardollu . ;O

    Lusi.99

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Gratuluje wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusi.99 a kto Cie oskarza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie miałam szans przy takich dziełach ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazy są śliczne naprawdę ;**

    Ale Lucas wejdź w ten link, bo ten obraz który ma 1 msc jest chyba przerobiony jakimś programem albo coś... http://lovereligion.blox.pl/resource/ch2.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. @Karola-Hannah12
    Obrazek nie jest przerobiony. Jego jakość może być nieco zmieniona przez skaner. Własnoręcznie go namalowałam i wzorowałam się faktycznie na tym zdjęciu. A jeszcze co do jakości, to widać dokładnie na zdjęciu ślady pędzla, chociażby na koralach.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow !!!
    obrazy śliczne , i gratulacje dla wygrabnych , ale i brawa dla tych co wzieli udzial ; )0
    .samanttta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze miejsce jest jak najbardziej zasłużone. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie odniosłam wrażenie .

    OdpowiedzUsuń
  17. WoW!! Ale super prace!! Naprawde wieelkie Gratulacje ;] Ja na 100% nie wygralabym ;[ Ale licza sie chęci :D

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wygranym! naprawdę świetne prace, ja nie miałabym szans z takimi...ale dlaczego marnujecie talent(nie obrażam was, chodzi o tych co wygrali) a szczególnie osoba z pierwszym miejscem, a nie możecie np. wziąć udziału w konkursie wojewódzkim lub ogólnokrajowym skoro tak ładnie rysujecie, malujecie itt.? Bo moim zdaniem nadajecie się na takie konkursy a szczególnie osoba z pierwszym miejscem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje serdecznie, świetne prace ! Ja w obrazie który zajął 1 msc podkreśliłabym cieniem troszkę, że korale są kulkami tak wyszły płasko no i rozjaśniłabym troszkę tęczówkę, bo oczy sa bez wyrazu :) Ale każdy ma swój styl i tak podziwiam osobę która to namalowała farby są strasznie trudne do opanowania ja sama jeszcze tego dobrze nie zrobiłam :)) Naprawdę wszyscy którzy są tu wymienieni maja wielki talent ! Pozdrawiam :)
    PS. Mam nadzieję ze nie uraziłam tymi słowami autora tego cudownego obrazu z wizerunkiem Chanel :))

    OdpowiedzUsuń
  20. @MissCity20106
    jeśli chodzi o mnie, to próbowałam, ale jakoś nie udało mi się nigdy osiągnąć czegoś na wyższym poziomie :/

    @agaaaaaaaa1
    co do Coco, zgadzam się z Tobą, obraz był robiony na szybko, więc nie przywiązywałam zbyt wielkiej wagi do detali xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, dzięki :) Gratuluję grzegorz123_11, twoja praca jest cudowna, zasłużyłeś na pierwszą wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm. Prace są bardzo ładne, tylko druga, jakoś nie przypadła mi do gustu. Czy ta dziewczyna z obrazka, ma przypominać żyrafę? Jeśli tak, to ok, ale jeśli nie to na miejscu tej na jej skróciłabym tą część ciała, choć troszkę, bo tak wygląda to mega śmiesznie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!