środa, 13 lipca 2011

Konkurs: Pomóżcie! :)

Na Facebooku biorę udział w konkursie. Możecie mi pomóc? :)
Aby to zrobić, wystarczy, że polubicie mój komentarz pod TYM zdjęciem.

Jeśli nie wyświetla wam się przycisk 'Lubię to!', musicie polubić GagaPolska - KLIK.
Jeśli już polubicie mój komentarz, możecie przestać być fanem GagaPolska ;)


W ramach podziękowania, wśród osób, które polubią mój komentarz, wylosuję jedną, która wygra 50 SD i reklamę w linkach na miesiąc! Z góry dzięki za pomoc! :)

Jeśli uda mi się wygrać, dodatkowo rozlosuję reklamę w poście i 100 SD! :)

92 komentarze:

  1. Nie mam konta na Facebooku, ale ja też kocham Gagę ;*

    cleo167.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie widzę tam tego komentarza..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam fb i nienawidzę gagi..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Gagę, Mam Fb. Dodałam się do obs. bloga kliknęłam lubię to w obydwóch miejscach .
    Na stardoll : Ashledivasis
    Na Fb.( Jakbyś chciał sprawdzić czy rzeczywiście jest tak jak mówię ) : Julcia Warlikowska

    <3333 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja fb mam inaczej na imię a na sd DiamondMagdusia

    OdpowiedzUsuń
  8. a na fb mam Magdalena Stopa jakby co ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam wszystko!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam;)

    Jestem Jagoda.Emo

    OdpowiedzUsuń
  11. Już:) Na facebooku jestem Latishia Curly, a na stardoll avril-star_x33

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=161424210596796&set=a.142611085811442.34125.118862011519683&type=1&ref=nf#

    Dodaj lubię to do mojego komentarza pod zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  13. co??? wykorzystujesz nas do tego? a inni to co???

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Nie ma mnie na facebooku :0 ale fajnie,że jesteś potworkiem, bo ja też kocham Gagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam już. :)
    Choć nie bardzo ją lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam jako zosia gryszka:P
    Zoosik99

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobione ;D

    nati23_10

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam że jesteś inteligentniejszy. Gaga to zwykła skandalistka okey piosenka Born this way przemówiła do mnie bo ma treść. Ale Lady Gaga to wielkie ZeRo. Bez obrazy dla fanów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam 'lubię to!' w tych dwóch miejscach co kazałeś..
    Zaprosiłam cię do znajomych
    A i robiłam to z konta ' Sarunia Xd '

    kasiasoleniec

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę bardzo ! Polubione xD ;D

    aniaszarmach21

    OdpowiedzUsuń
  21. O, znalazłam ;p Lubię to!

    100milka63 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chetnie zagłosowałam na Ciebie , bo sama bardzo lubię Gagę :) Stefa_98

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam Fb ale na pewno nie dam Ci ,,Lubie to". Nienawidze Lady Gagi!!

    Veronikaaa.

    OdpowiedzUsuń
  24. polubiłam wpis :D i trzymam kciuki :) lubię gagę mimo iż preferuję w całkiem odmiennym stylu muzycznym. ;D

    Julii98

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja te bardzo lubię Lady Gage znam jej piosenki na pamięć i oczywiście dałam lubię to z mojego konta ;)

    login to Stefa....

    OdpowiedzUsuń
  27. Polubiłam ;D

    Na fb jestem Roksana R. (nazwiska tu nie podam, więc tylko R)

    Na sd: SuperMiss16

    OdpowiedzUsuń
  28. zrobiłam KLIK
    na stradoll jucha1237
    KOCHAM GAGĘ
    mam fb
    mam nadzieję, że wygrasz tę bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  29. Kliklam Lubie to ! :)

    natasiakochasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Polubiłam to ;)

    fotomodelka20

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahahaha, wyłudzasz o to ludzi. ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Polubiłam ! ;D

    Lusi.99 . ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Taaa...Żałosne.
    Zagłosowałabym na Ciebie, gdyby nie to hmmm....przekupstwo w postaci 50 sd (w sumie 45 z prowizją w starbaazarze). Gdybyś nas poprosił to może, ale Ty wolisz pewniaka właśnie w oto takiej postaci. Tutejsze biedne, nie stać mniowe, dzieciaczki naprawdę się łudzą o tą nędzną nagrodę, a prawdopodobieństwo jest małe, że, któreś z nich wygra.
    A wy, śmieszne ludziki, pohamowalibyście się z wspieraniem pedałka.

    OdpowiedzUsuń
  34. polubiłam


    wikafioletowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Sorry ale nie jestem na tym dziadostwie i nie cierpie gagiii

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrobiłam w dwóch linkach, które podałeś.. :))

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  37. dodałam kangurek313

    OdpowiedzUsuń
  38. na facebooku Nicole Anne Tess Londynss ; p

    OdpowiedzUsuń
  39. Boże... Jaki żal ;p Wykorzystujesz stardoll.ocom , żeby ci pomagali w jakichś bzdetach ... ŻAL
    A myślałam,że stardoll-i-my jest głupi...

    OdpowiedzUsuń
  40. Zagłosowałam :].
    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  41. oj lucas boi się prawdy...

    OdpowiedzUsuń
  42. Me gusta :D
    Kliknęłam !


    DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tez to polubilam :P :P :P
    Devilmiss1997

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie przepadam za GaGą, nie ma fejsa, a nawet gdybym miała, nie ciągnęłoby mnie do tego. ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Zagłosowałam pod zdjęciem i na GagaPolska też. ;] Kocham ją.! Jestem Inusiaaa. Na fb jak coś Ewelina Stępczyńska. ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zagłosowałam :)! I ludzie! Opanujcie się ! Każdy chciałby wygrać. Nie piszcie tu 'żaal' ani nic takiego, bo moim zdaniem LadyGaga jest dużo lepsza niż jakaś 'Hanna Montana' ! I co wam szkodzi zagłosować!? Skoro czytacie tego bloga, to powinniście się czuć w jakimkolwiek stopniu związani z nim i redaktorami !



    ~Ulafrofryz

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobra. Zagłosowałam. Ale jej nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Polubiłam Gaga Polska i nie ma twojego komentarza sprawdzałam dwa razy ;/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z pati-gsell i nie ma twojego postu ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Polubiłam :)
    Też kocham gagę !
    Szkoda , że cię nie znałam , bo byłam na też koncercie byśmy pogadali :d

    OdpowiedzUsuń
  51. Dałam lubie to już dawno !
    Lusi.99

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mam konta na fejsie ale kocham gage super ma makijaże i piosenki extra !

    OdpowiedzUsuń
  53. Twój komentarz został usunięty przez adminów jako konto wirtualne.

    OdpowiedzUsuń
  54. chciałam zagłosować ale faktycznie nie ma twojego komentarza szkoda
    karolinabarbi

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie ma tam twoje komentarza.. :{ szkoda


    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie sądzisz, że jest to próba przekupstwa i to nie jest fair?

    OdpowiedzUsuń
  57. pisze...........
    ( samanta1473 )

    OdpowiedzUsuń
  58. Też byłam na koncercie ;** GDAŃSK 26.11.2010 <33 Fajniee byloo ;) 3 mam za cb kciuki ;) Zagłosuujee (;


    sandrusss5836

    OdpowiedzUsuń
  59. To nie fair. Sorry, ale myśle że to troche nie na miejscu głosować na coś z czym się nie zgadzam. A poza tym to okropne że manipulujesz "swoimi oddanymi fanami" by pomogli ci wygrać. LUDZIE!! Opanujcie się, wy z tego nic nie będziecie mieć!

    Ten konkurs jest na tak zwany "spontan". Jeżeli przypadkowy użytkownik fejsa będzie się zgadzał z twoją wypowiedzią to naciśnie "Lubie to". Nie chodzi o to by przekupić ludzi i wygrać.

    nie ogarniam ...
    Wiedziałam , że redakcja stardoll.ocom. jest " inna" ... sorry ale to moje zdanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  60. Ty to jesteś głupi Lucas. Nawet nie wiem,jak można być aż tak chamskim...

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!