czwartek, 14 lipca 2011

Nowy HB


Kosztuje 23 SD. Podoba się wam? Mi tak! ;)

20 komentarzy:

  1. Nawet, nawet . :D
    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba ;)

    PS. Do starplazy weszły spodenki i bluzka które były jakiś tydzień temu darmówkami.
    Ilo26

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ach boski musze kupic tdrudno zbankrutuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ale nie jestem ss :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny . Ale trochę drogi... Ale jednak moim zdaniem jest wart swojej ceny . ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto chce coś u mnie kupić (LE)?
    Mam 3 spódniczki zielone w pasi leginsy czarną sukinkę zielono różową tunikę!!!
    Ceny proponujcie w księdze gości napewno sprzedam KUPUJCIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 100% kupię. Jest bardzo, bardzo ładny. I oczywiście wart swojej ceny
    Weroniako99

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny ^_^ kupię na 100 pro GIRLFUN07 ( sprzedaje LE, tanio)
    !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny można go idealnie dopasować do różnych ubrań jest bardzo ,bardzo,bardzo ładny ! ! ! :)


    madzia123glam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kupię,a może nie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny , łatwo dopasować go do innych ubrań ;]]
    .samanttta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet jest fajny . Nie mam SS . ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!