środa, 6 lipca 2011

LE nadchodzi...

32 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać♥ Wie ktoś kiedy dokładnie wejdzie do sklepów? Jutro, pojutrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynujące..

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj!!! na pewno dzisiaj, skoro są spoilery i w ogóle. tzn mam nadzieję, że dzisiaj :]
    aha no i notka już o tym była, ale spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. WIELKA WYPRZEDAŻ W MOIM BAZZARZE
    LE DKNY ELLE ANTIDOTE

    JavaScript

    DZIEKUJE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najszybciej to będzie jutro albo coś takiego ale napewno nie dzisiaj i pewnie jak cos to tak o 17 cos takiego zawsze tak jest . ;p
    Zapro do mnie : Miss_Monika_2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie. Teraz szykujmy stardollowe portfelexDD'

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do imprez to... one nie zawsze były darmowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz będę szykować kase :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na mojego bloga
    www.blogmegapauli5.bnx.pl
    Gdy zarejstrujecie się mozecie dodawać zdj. itd.Proszę was zebyscie wpisywali nicki takie jakie macie na stardoll bo dla osob ktorzy najdluzej beda w moim blogu wysle prezent to nie będzie babeczka.

    megapaula5

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeest ! LE juuupi jakby co to tanio sprzedaje LE u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!! nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiecie kiedy mniej więcej będzie i ile będzie kosztować?

    OdpowiedzUsuń
  13. SPRZEDAJE HOT BUYS ,MAM ICH PRZESZLO 100,ZNAJDZIECIE JE W NIEBIESKIM POKOJU I W SZAFIE,JESLI COS CHCECIE PISZCIE W KG,RAZEM USTALIMY CENE.
    CCCLEO

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje posty, Konradzie są napisane z niezwykłą szybkością i łatwością. To się z tekstem postarałeś! Jak zazwyczaj, z resztą...

    OdpowiedzUsuń
  15. hah .... akurat powinno mi wystarczyc na jakies 5 lub 4 ciuszki =D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taak, tylko ciekawa jestem kiedy ta "stara" kolorowa kolekcja LE zniknie ze starplazy, jeśli jej nie sprzedam, to nie będę miała funduszy by kupić tę nową. Widziałam na underneathsd, że mają być jakieś wianki i okulary, chciałabym je mieć. ;) Jakby co to pozbywam się wielu ubrań hb's, rares etc jeśli chcecie coś, to wpiszcie GIRLFUN07 bo tam jestem.

    OdpowiedzUsuń
  17. No suuper tylko z kasą trochę krucho. Zapraszam do mojego baazaru... ;-)

    Ulka155

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ;)sprzedaje HB;)
    Magdusia8987

    OdpowiedzUsuń
  19. Super !!!
    Tylko szkoda że mam 1 sd :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! Może coś kupię. Ale aż tak dużo kasy to nie mam :((

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!