środa, 6 lipca 2011

Nowy HB - sukienka

23 komentarze:

  1. Pierwsza!
    Fajna,ale brak funduszy :(
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna , ale nie kupię, brak kasy.

    MileyHana99

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna bardzo sie mi podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  4. WRÓCIŁY STARE WNĘTRZA IMPREZ I WSZYSTKIE SĄ PŁATNE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ochydna!!!! ludzie i wy nie widzicie, że gdyby to była darmówka i by was nabierali że to hotbuys to wyście i tak mówiili że śliczna wixi1

    OdpowiedzUsuń
  6. Obleśna ! I jeszcze jaka droga, jak można takie coś kupić...
    StarKasiulaxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi nie podpadła do gustu .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, ale widziałam lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  9. SPRZEDAJE HOT BUYS ,MAM ICH PRZESZLO 100,ZNAJDZIECIE JE W NIEBIESKIM POKOJU I W SZAFIE,JESLI COS CHCECIE PISZCIE W KG,RAZEM USTALIMY CENE.
    CCCLEO

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet niezła,ale widziałam lepsze..jeszcze nie wiem czy ją kupię,ale cena mi się nie podoba. Admini trochę przesadzili..;P

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę za bardzo jak darmówka wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest na dollce fajnie wygląda :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!