środa, 6 lipca 2011

Nowy Styled Outfits


Podoba wam się?

22 komentarze:

  1. Mmm śliczne ; >
    _weronisia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodźcie na mojego bloga
    http://meta-mor-fozy.blogspot.com/

    TrampuSs

    P.S. Fajne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka fajna, kamizelka, buty;szare ;p

    StarKasiulaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty - cudowneeee! A! Widziałam jedną torebkę nową. Czad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga
    www.blogmegapauli5.bnx.pl
    Gdy zarejstrujecie się mozecie dodawać zdj. itd.Proszę was zebyscie wpisywali nicki takie jakie macie na stardoll bo dla osob ktorzy najdluzej beda w moim blogu wysle prezent to nie będzie babeczka.

    megapaula5

    OdpowiedzUsuń
  7. SPRZEDAJE HOT BUYS ,MAM ICH PRZESZLO 100,ZNAJDZIECIE JE W NIEBIESKIM POKOJU I W SZAFIE,JESLI COS CHCECIE PISZCIE W KG,RAZEM USTALIMY CENE.
    CCCLEO

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają apetycznie :x

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet,nawet. Mi podobają się buty, torebka, ta długa sukienka w środku i w prawym górnym rogu ta kurtka szara/srebrna. :)
    CiamciaRamcia3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buty ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!