środa, 13 lipca 2011

Reklama płatna

Hej jestem Inteligentka10. Kiedy założyłam konto na stardoll miałam marzenie zostać CG/NCG. Mam nadzieję że mi pomożecie i zagłosujecie na mnie 5/5 :D Na pewno się odwdzięczę!
A oto link na mój profil: http://www.stardoll.com/pl/user/?id=97156814


A tak na marginesie chciałabym zaprezentować swój nowy bloog: http://metamorfozynaszychdoleczek.blogspot.com/
Na tym blogu robię metamorfozy bez hasła :D Jeśli ty byś chciał/chciała napisz w Księdze Gości na stardoll albo pisz na GG: 35957349
A i dodam jeszcze że przez 3 tygodnie (11.07. - 31.07.11) można zamówić u mnie darmową reklamę w poście. Po prostu napisz mi na GG treść tego postu a on znajdzie się na blogu. Na blogu będzie także taka jakby tabela z rozpiską kiedy kto będzie miał post. W tym tygodniu po prostu piszcie a ja wrócę za 2 tyg z wakacji zrobię tabelę i wystawię pierwszą reklamę :D
A po trzech tygodniach(od 01.08.2011) za reklamę w poście płacić będziecie 10 SD bez prowizji :D
Teraz pewnie nasuwa się myśl - Jak jej zapłacić?? To proste :
- piszesz mi na GG że chcesz reklamę oraz od razu piszesz treść
- potem ja wystawiam coś u mnie na bazarku i piszę tb że masz kupić
- ty kupujesz, a ja wystawiam post :D i piszę tobie w KG że post został wystawiony :D



Dzięki za uwagę,
Inteligentka10