środa, 13 lipca 2011

Spoiler

Jak widzicie pojawiło się też kilka rzeczy, które już były.

13 komentarzy:

  1. pierwsza ! Całkiem fajne !

    OdpowiedzUsuń
  2. PS.kurteczka i parasolka chyba z Monster ...oby darmówki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie widzę nic ciekawego... może tylko te pierwsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ankiety nam rozesłali na e-maile !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te butki w paski to były na pewno będą w arhiwe, bo ja je mam , poza tym można sprzedawać ubrania ze starej kolekcji z LE

    OdpowiedzUsuń
  6. ss-stardolls-ss.blogspot.com/2011/07/ankieta-nr1-rozesana.html
    (tu napisałam o tej ankiecie i dałam jej zrzut ekranu )
    tu napisałam o ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. te spoilery są super chce te z monster high tamte też gdzie je moge znaleść ? są super !

    madzia123glam

    OdpowiedzUsuń
  8. jedne buty były w sklepie , inne darmówki . Reszta przemiennie . Co jest fajnee ... hmm . . . szare szorty , trochę torebka w kropki ii czarna koszulka ciapy białe . xD Oo i pasek !

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!