piątek, 15 lipca 2011

Spoilery

 Podoba wam się coś?

17 komentarzy:

  1. Trampki & buty w kropki.
    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się tylko trampki i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka! Fioletowo różowa ! Cudna, a te spodnie jasne jeansowe to mi wyglądają na OTTO. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kumpel ma taką bluzą z szkieletem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kumpel ma taką bluzą z szkieletem

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kumpel ma taką bluzą z szkieletem

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kumpel ma taką bluzą z szkieletem

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się ze Stradoll rządzi !

    OdpowiedzUsuń
  9. hyh. Fioletowe trampki i.. torba w kropki.

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam na mojego bloga.Jest casting na redaktorów.Nie przeraźcie się blog ma dopiero 1dzień.Proszę o zapisywanie się do obserwatorów.A oto adres do bloga : http://kasiasoleniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi podobają się trampki ; D
    beza15

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka biała - Mój nr. 1
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  13. Fioletowa tunika i czarny pasek w białe kropki są cudne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!