piątek, 15 lipca 2011

Witam!

Hej kochani! Tutaj Paula5959. Tak -  jestem kolejną osobą przyjętą na okres próbny.:) Chciałabym przede wszystkim podziękować Konradowi za szansę pisania tutaj. Mam również nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie. Jak pewnie niektórzy się domyślają, mam na imię Paula (nie Paulina!) i mam 14 lat. Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do Księgi Gości. Jestem otwarta na nowe znajomości.

Trzymajcie kciuki, abym poradziła sobie jak najlepiej i została z Wami na dłużej!
Pozdrawiam i miłej nocy życzę. :}

16 komentarzy:

  1. Ta. Ciekawe ile jeszcze osób będzie pisać. Moim zdaniem będzie duże zamieszanie i notki mogą sie powtarzać. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Trzymam kciuki :)

    Tyniia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzaa.:
    Jeśli każdy będzie uważał, to takich problemów być nie powinno. Poza tym to przecież dopiero okres próbny.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! LUDZIE NIE CZEPIAJCIE SIE! TO ICH DECYZJA ILE MAJĄ TU REDAKTORÓW! MOŻE PO PROSTU JESTEŚCIE ZAZDROŚNIE ŻE TO NIE WY ZOSTALIŚCIE WYBRANI?
    BYĆ MOŻE NOTKI BĘDĄ SIĘ POWTARZAŁY( CHOĆ PEWNIE REDAKTORZY BĘDĄ SIĘ STARAĆ ŻEBY TAK SIĘ NIE STAŁO) ALE W CZYM PROBLEM? DLA MNIE TO NAWET LEPIEJ BO CZASEM NIE PRZECZYTAM JAKIEJŚ NOTKI ALE POJAWI SIĘ DRUGA!
    A JAK MACIE ZAMIAR TYLKO KRYTYKOWAĆ I PISAĆ COŚ W STYLU " Ta. Ciekawe ile jeszcze osób będzie pisać. Moim zdaniem będzie duże zamieszanie i notki mogą sie powtarzać. " TO...LEPIEJ W OGÓLE NIE PISZCIE,I IDZCIE SIE KURDE WYŻALAĆ PRZYJACIÓŁCE!!!
    A no i oczywiście życzę powodzenia Pauli i wszystkim innym którzy przeszli.POWODZENIA!

    Renesme88

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak bez tych nowych redaktorów było zamieszanie.. Notki się powtarzały i nie sądze że jesteście tu nade potrzebni do bloga..

    OdpowiedzUsuń
  6. To lekka przesada. Przeciez na stardoll sie az tyle nie dzieje zeby bylo potrzebnych az 8 mredaktorów o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam ich gdzieś.
    Tyli paulusie z nich lubie :)
    I tak trzeba czekać kilka dni żeby nowa notka sie pojawiła.
    Stardoll od kuchni lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na mojego bloga.Jest casting na redaktorów.Nie przeraźcie się blog ma dopiero 1dzień.Proszę o zapisywanie się do obserwatorów.A oto adres do bloga : http://kasiasoleniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Zuząą.
    Aż tyle się na stardollu nie dzieje. ( Prócz błędów ) Żeby tylu redaktorów było.. no ale życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. ty byłaś miss tego bloga nie ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!