wtorek, 26 lipca 2011

Żegnajcie!

Cześć, z tej strony dawno już zapomniana Julita - nie podpisuję się już nickiem, ponieważ sprzedałam konto.

Odchodzę ze Stardoll, jednocześnie rzucam blogowanie - zresztą nie było ostatnio ze mnie pożytku. Dziękuję moim stardollowym przyjaciołom, jak i redaktorom bloga za możliwość poznania się nawzajem i spędzenia miło czasu na, w większości, monotonnych rozmowach o niczym.

Teraz taka mała wskazówka do MŁODSZYCH uczestników serwisu:
jeżeli nie znacie zasad ortografii, to włączcie sobie słownik w ustawieniach i pilnujcie błędów. Szlag mnie jasny trafiał, kiedy ktoś do mnie pisał "cześć, odwiedź MUJ blog" lub "SPSZEDAJEŻ wszystko z konta?" - no błagam - nie można być aż tak głupim!

To chyba wszystko, co miałam do powiedzenia, wszystkim życzę miłych wakacji!
nie do usłyszenia, Julita

48 komentarzy:

  1. Dzięki nawzajem trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra decyzja !
    Ja też odeszłam.

    Pa:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że odchodzisz .
    Pa.

    Molcia32

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy :)

    cleo167.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żegnaj :) Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś fajne konto. Miłych wakacji . Pa !

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda , ze odchodzisz. ale ja od siebie dziekuję za to z byłaś ;**
    .samanttta.

    OdpowiedzUsuń
  10. OjeJ, szkoda ze odchodzisz alee...było fajnie z Tobą. Trzymaj sie Julitko.! :) I miłych wakacji :D

    supermonika_pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się Julta.!; /

    Szkoda że odchodzisz Pa ; * Miłych wakacji.! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jull, pewnie tego nie przeczytasz, ale ... a zresztą, co się będę produkować. Powodzenie na maturze i w życiu. I sukcesów jako modelka :> A właściwie czego tylko chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. O____O - mój wyraz twarzy jak to zobaczyłam .
    Trudno, pa :] Miłych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ;/;/ Przynajmniej konto mogła zostawić na pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że odchodzisz. Było bardzo miło. Ale trudno, życie toczy się dalej. Miłych wakacji. W twoim wieku to zrozumiałe, że już nie bawisz się lalkami. Nigdy o Tobie nie zapomnę, byłaś świetną blogerką. Żegnaj. Powodzenia na maturze i w życiu.
    Zasmucona
    Kasia09_1998

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że odchodzisz, ale każdy kiedyś musi. Było mi bardzo miło czytać twoje posty, i mam nadzieje że kiedykolwiek jeszcze my stardollowicze spotkamy się z tak fantastyczną osobą. Jest nam bardzo smutno, ale to zrozumiałe że każdy kiedyś wyrasta z bawienia się lalkami. Ty zdecydowałaś że już czas... Żegnaj
    Wixi1

    OdpowiedzUsuń
  17. byłaś najlepsza!♥♥♥☺☻♥♥☻☻☻☺☺☺☺♪♪♪♪♪♪♪♪ żegna...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ku*wa dlaczego? ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ;(
    no ale to twoja decyzja.!
    3maj się ;**

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  20. Żegnaj
    Powodzenia w modelingu i ogółem w życiu ! :)


    DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas już na ciebie i bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś lęgendą blga ! :) ;) :)
    Żegnaj ..... :(
    Miłych wakcjii . :*

    angellaselena <3

    OdpowiedzUsuń
  23. :( :( :(

    Szkoda, że odchodzisz. Lubiłam cię najbardziej...: (

    Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  24. Pa, na zawsze :( miło było, ja też rozważam odejście, usunięcie konta, ale jeszcze się poważnie zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że odchodzisz :( trzymaj się Julitko! miło było czytać nowości stworzone przez ciebie! miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że odchodzisz :( trzymaj się Julitko! miło było czytać nowości stworzone przez ciebie! miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda , że odchodzisz , miałaś bardzo dużo osiągnięć na koncie . Ale jak mus to mus. Kochaliśmy cie i kochamy dalej :)
    Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda ;(( Pa ;*
    zuzka1338

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo szkoda... Julitko!
    Będzie Ciebie nam brakowało. :)
    Żegnaj!

    vanessa66693

    OdpowiedzUsuń
  30. Nikt o tobie nie zapomni napewno.Trzymaj się.Powodzenia w życiu:)Niech twoje mażenia się spełnią i miłych wakacji:):)



    Ps.Szkoda że odchodzisz.

    KissGosia1999

    OdpowiedzUsuń
  31. UU no b logerka mówi blogerce ... papaptki! ;( byłaś wzorem dla wieelu blogerów. Bez ciebie już nie mam co tu wchodzić seerio reszta ekp jest taka sobie
    byeeee, i to trochę dobrze ze odchodzisz..wyrosłaś już z laleczek córeczkoo ;DDD

    Kitty121

    OdpowiedzUsuń
  32. trzym sie
    a i chciałam coś wam powiedzieć stardoll to tylko gra nie trzeba przy niej siedzieć całe wakacje oki?

    OdpowiedzUsuń
  33. wejdziecie w tego linka ? http://lanDiii98.gliteruje.pl <----pliska <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Życie ciekawsze będziesz mieć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!