ja ich raczej nie kupię. ;)avrilramona13
a tak wogle - jest nowy HB w starplazie (spodniczka)avrilramona13
Bym kupiła ale nie mam sm wczoraj wszystko wymieniłam a tak wgl. to są ładne =]
Nie wiem może kupię
Kupię ;)PoshGoldDomini9
ładne :)Ale chyba nie kupię.
Nawet jakbym je kupiła to bym w nich nie chodziła :)
Nie pasują do mnie. Czy oni (admini)się starają ? Chociaż troszkę ? Oczywiście - kasa najważniejsza ;c . Eh, co to za admini ;cc .
Fajne są, kupię.
Kupiłam je ;) ale szczerze to mi do niczego nie pasują i żałuję że je kupiłam ale trudno ;p
Ładne :P Kupuje
Przyzwyczaiłam się do nich ;p
Łdnę kupiłam
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
ja ich raczej nie kupię. ;)
OdpowiedzUsuńavrilramona13
a tak wogle - jest nowy HB w starplazie (spodniczka)
OdpowiedzUsuńavrilramona13
Bym kupiła ale nie mam sm wczoraj wszystko wymieniłam a tak wgl. to są ładne =]
OdpowiedzUsuńNie wiem może kupię
OdpowiedzUsuńKupię ;)
OdpowiedzUsuńPoshGoldDomini9
ładne :)
OdpowiedzUsuńAle chyba nie kupię.
Nawet jakbym je kupiła to bym w nich nie chodziła :)
OdpowiedzUsuńNie pasują do mnie. Czy oni (admini)się starają ? Chociaż troszkę ? Oczywiście - kasa najważniejsza ;c . Eh, co to za admini ;cc .
OdpowiedzUsuńFajne są, kupię.
OdpowiedzUsuńKupiłam je ;) ale szczerze to mi do niczego nie pasują i żałuję że je kupiłam ale trudno ;p
OdpowiedzUsuńŁadne :P Kupuje
OdpowiedzUsuńPrzyzwyczaiłam się do nich ;p
OdpowiedzUsuńŁdnę kupiłam
OdpowiedzUsuń