piątek, 12 sierpnia 2011

Klub Rebecca Bonbon


1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 165.193.102.220 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na 
www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2952589
4. Zaloguj się
5. Zapisz się do klubu.



* Można również spróbować poprzez bramkę http://myproxy.ca/




Na początek dostaniecie darmowego kotka. Jeśli klub będzie przekraczał dane ilości członków, ty dostawać będziesz prezenty. 10000 członków - koszulka, 25000 członków - szalik, itd. Udało wam się zapisać?

21 komentarzy:

  1. Próbowałam się zapisać przez myproxy.ca ale jak wkleiłam ten link to mi wyskoczył klub Five Star :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wyskakuje five stars

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak coś jestem na stardoll FunSnoop.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisałam się, ale troche innym sposobem. zrobiłam przez proxy to samo co pisali do 3 punktu. gdy strona mi sie zaladowala nie do końca, to wyłączyłam proxy i odświeżyłam. potem już 4 i 5 ; )
    shineonmiley

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zapisałam się , przez myproxy.ca długoo musiałam czekać , ale się zapisałam . ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mógł by mi ktoś zrobić ten klub bo ja ani ze strony ani z proxy nie moge zrobić :/ Fajnie by b było też jak by mnie ktoś zapisał do poprzedniego klubu(Five Star)
    Jak coś to zgłaszać sie do Kg lub pisać na priva

    Denger13

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisałam się przez myproxy.ca ! Tak jak wczoraj mówiłam z clubem Fire star czy coś tak !
    PS Czasami przeglądarka zawodzi więc najlepiej przez Internet Explorer !
    ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ten klub wyświetlił :O

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście zrobiłam to przez myporxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie chodzi anie przez myproxy.ca ani ze zmianą proxy.Tak samo ten klub five stars.Zrobi mi ktoś ten klub i five stars też?Zgłaszać sie w kg na sd jestem emcia-zelcia

    OdpowiedzUsuń
  11. mi sie udało przez myproxy xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie zmieniam bo komp ma potem wirusy ; //

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiem. Zapisze się , bo mam 2 przeglądarki. Na Google Chrome nie działa. Wiem, że działa na Internet Explorer i Mozilli :3 . xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!