środa, 31 sierpnia 2011

Przpraszam was bardzo

Bardzo was przepraszam za nieobecności na blogu i wgl. jutro początek roku i już postanowiłam że odchodzę ze stardoll na razie nie na stałe ale planuje sprzedać konto ale to tylko moje kolejne wymysły myślę , że nie tak łatwo będzie mi się z nim rozstać ponieważ włożyłam w te gówno ( przepraszam za te słowo ) pieniędzy i na prawdę nie dam rady już więcej. Więc postanowione odchodzę narazie zobaczymy jak długo wytrzymam :P Do zobaczenia - Olga - CrazePrincess22

15 komentarzy:

  1. Tylko nie odchodź!!!!! :O

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chciałam odejść ze stardoll ale po 2 tygo. wróciłam ale ty nie możesz odejść!

    libi333

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odchodź.stardoll to bardzo fajna rzecz.skoro włożyłaś dużo pieniędzy w swoje konto nie ma sensu na zostawianie tego.kontynuj swoje przygody ze stardoll dobrze ci radze.ale jeśli chcesz oddać konto to możesz oddać mi je.wiem nie jestem dosyć doświadczona.gram na stardoll z rok..... ale dobrze się nim zaopiekuje.na moje obecne konto wchodze codziennie.na tamto tęz będe wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba też odchodze.
    Na razie poważnie jeszcze o tym nie myśle ale planuję.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie mogę odciągnąć od stardoll'a.....jestem jeszcze naprawdę młoda i nie mam po za tym nic do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz skończyć ze stardoll to mogę przejąć twoje koto, było by mi bardzo miło :) A jesli chciałabyć wrócic na stardoll, konto odzyskała bys ode mnie z powrotem, napisz do mnie :)

    PhotographyStar
    Wiem, że to konto mam bardzo krótko, ale wcześniej też miałam kilka, miłam też ss, ale konto zostało ukradzione :(

    Czekam na info :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też odchodze na jakieś 2-3 tygodnie : ( przynajmioej na cały wrzesień:( rok szkolny sie zaczyna i nie bd miala czasu wchodzic : (( Papa : ((

    gosiar9 ; ***

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że odchodzisz ze stardoll bardzo szkoda jak będziesz chciała oddać konto to i morzesz dać na moje konto wchodze codziennie więc zastanów się i napisz do mnie



    EkstraKlaudia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Jesteś już "trochę" duża, trzeba się zająć szkołą, odstawić na bok rzeczy niemające większego wpływu na naszą przyszłość.. Rozumiem twój wybór.. :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ahhh wiedzialam ze takie mieczaki sie poddadza.Nie udzielalas sie nawet na blogu prawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga " SiSi " nie znasz? nie oceniaj! Bo patrzysz tylko na koniec a nie na całość dobra na końcu słabo się udzielałam okej ale popatrz na całość dużo byłam aktywna i wiele poświęciłam czasu i pieniędzy które włożyłam w stardollary które i tak u was wylądowały i tu i na konkursowni.Więc bardzo bym prosiła nie obrażać mnie słowami " mięczak " okej? Bo jeżeli masz jakiś problem ja z miłą chęcią pomogę ci go rozwiązać ;] i w cale nie będę taka miła. Do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to nara, nie będziemy tęsknić ( no możę trochę ;))
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też już się nudzi SD nie wiem czy nie odejść?

    Wika_star2

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz nie będe aż tak często na Stardoll ale jak narazie nie planuje odejścia tylko że zaczyna się szkoła i więcej czasu jej trzeba poświęcać.Jakbyś chciała mi dać twoje konto to ja się zaopiekuje nim.Na Stardoll jestem miła i nigdy nic przykrego nikomu nie pisze.Jakby co to nie znaczy że ja ci to konto wezmę zmienie hasło i e-mail tylko się nim zaopiekuje.Wszytko będzie takie samo i jak zechcesz jeszcze powrócić na Stardoll to napisz ;)
    Ale to twoja decyzja i jak dla mnie nie oddawaj i nie sprzedawaj nikomu swojego konta.Radze tobie tak.

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!