Ta torebka co będzie 21 sierpnia jest śliczna ♥Wika_star2
Ta ostatnia torebka i buty są śliczne
Ah...pesymistyczna ja...nic ciekawego ;c .
Ja nic nie kupię,ale ładne rzeczy..tej ostatniej torebki nie kupię,bo mam podobną :)PoshGoldDomini9
Już zbieram kasę =]Wika_star2
19,21.Najładniejsze :)
Oprócz butków nic mi się nie podoba.
torebka , która będzie 21 sierpnia i buty , są bardzoo ładne . :D ale raczej nie kupię . LadyDoma543
Torebka i buty ;p najładniejsze a kurtka blee .. ;p xd przynajmniej dla mnie jest ochydna
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Ta torebka co będzie 21 sierpnia jest śliczna ♥
OdpowiedzUsuńWika_star2
Ta ostatnia torebka i buty są śliczne
OdpowiedzUsuńAh...pesymistyczna ja...nic ciekawego ;c .
OdpowiedzUsuńJa nic nie kupię,ale ładne rzeczy..tej ostatniej torebki nie kupię,bo mam podobną :)
OdpowiedzUsuńPoshGoldDomini9
Już zbieram kasę =]
OdpowiedzUsuńWika_star2
19,21.Najładniejsze :)
OdpowiedzUsuńOprócz butków nic mi się nie podoba.
OdpowiedzUsuńtorebka , która będzie 21 sierpnia i buty , są bardzoo ładne . :D ale raczej nie kupię .
OdpowiedzUsuńLadyDoma543
Torebka i buty ;p najładniejsze a kurtka blee .. ;p xd przynajmniej dla mnie jest ochydna
OdpowiedzUsuń