czwartek, 1 września 2011

Darmówki

DARMOWA FARBA DO WŁOSÓW (TYLKO DLA SS)
1. Wchodzicie na proxy-it.stardoll-blog.de
2. W okienko wpisujecie www,stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1537
3. Logujecie się
4. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id-1537
5. Gotowe! :D

USD
DARMOWY SZALIK
1. Wchodzicie na surfert.nl lub roxprox.com
2. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1522
3. Logujecie się
4. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1522
5. Gotowe.;)
USD

DARMOWA TOREBKA
1. Wchodzicie na myhider.com lub ianaz-proxy.com albo unlocate.me
2. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1535
3. Logujecie się
4. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1535
6. Gotowe. :)
USD

Zrobicie którąś?

20 komentarzy:

  1. z tego szalika wyszły mi 3 sukienki i plakat.!! ja wole szalik sukienki juz mam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia

    ja nie

    ladybinka

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE OTWIERA MI SIE PROXY DO ZROBIENIA FARBY

    OdpowiedzUsuń
  4. nie umiem zrobić farby, a chce wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wiecie czemu nie ładuje sie farba? bo w linku jest mały błąd : zmieńcie sobie w pierwszym linku przecinek za www na kropkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet jak zmieniam przecinek na kropkę, to dalej nie może mi wyświetlić str. a tak chce tą farbę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam szalik a farby nie moge bo ta strona mi się nie otwiera :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię wszystko :P

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  9. te darmowki wcale nie działają mi

    lalkabrunetka

    OdpowiedzUsuń
  10. farba z reszte zobacze

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ta strona nie wchodziła więc zmieniłam proxy na IP: 93.62.161.242 Port: 8090

    IP: 93.62.161.242 Port: 8090

    weszłam na tą stronę:

    http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1537

    później na tą:
    http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1537

    i mam zieloną farbę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak robie farbe to strasznie się zacina i nie zrobiłam :(
    oliwia56741

    OdpowiedzUsuń
  13. coś nie mogę zrobić farby bo stronka się nie chce załadować ; /

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko fajne ,ale nie robie .

    OdpowiedzUsuń
  15. W kodzie z farbą jest mały błąd mi też na początku nie wchodziło ale jak jest w pierwszym adresie do wpisania www,stardoll.com/...
    to na górze jest że bo po WWW jest przecinek a powinna być kropka dla tego nie którym może nie wchodzić ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. mi zamiast farby wyszła opaska:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi link do farby zawiera błąd. Jest tak:
    www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id-1537

    a powinno być tak:
    www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1537

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!