sobota, 8 października 2011

Jak dodać się do obserwatorów bloga?

Wielu z was nie wie jak dodać się do obserwatorów bloga. A przypominam, że jest to potrzebne do brania w udział we wszystkich konkursach, jakie u nas znajdziecie (np. do zgłoszenia wybranej przez siebie Piosenki Blogowej).

1. Klikamy na banner 'Dołącz się do tej witryny' w pasku bocznym bloga.

2. W nowo otwartym oknie, wybierz konto, z którego chcesz być obserwatorem (polecam Google lub Twitter, innych serwisów nie sprawdzałem).

3. Logujemy się na wybrane przez siebie konto i akceptujemy pojawiające się komunikaty.

39 komentarzy:

  1. Przyda się komuś na pewno ;) Ja już jestem od dawna xD
    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga!
    Ja to od dawna wiem...
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy kliknąć na bramkę ,,obserwuj" ...

    -JULUSIUNIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale filozofia : )
    _____
    dorindacheetah

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie pamietam od kiedy jestem , ale wiem , że jestem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestm oddawna no ale na Poczatku nie wiedziałam Jak xD no ale sie skapłam ; )
    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  7. uważam że to tylko żeby miec więcej obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ktoś nie będzie wiedział to na pewno się mu to przyda. A ja już jestem od dawna :))


    Ofelia...

    OdpowiedzUsuń
  9. dodałam już dawno , ale musiałam nowe konto zrobić . życzę o wiele więcej obserwowanych i się zgłaszam .
    jabadabaduu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała dołączyć do obserwatorów tego bloga bo jest superzasty ale nie mogę bo nie mam ani twittera ani poczty google:(
    na stardoll jestem misspatrycj1992

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem od paru dni.

    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem dopiero od dzisiaj...:)
    Alexa29Secret

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no ja nie moge tego zrobic ja sie loguje a to wraca zpowrotem a niby jestem zalogowana

    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się:) na stardoll jestem dusia_100

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się do tego konkursu.Chciałabym wygrać o tym marze:) mój nick ze stardoll to:coralrelkins

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie dołączyłam..
    summer1302
    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się!Moj nick to Cytrusia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się !
    Vampir1006 ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się kunegundziak1
    nawet założyłam konto (obserwator ) od dawna wasz blog śledzę i wykorzystuje darmówki :0

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kiedyś nie wiedziałam, dlatego wiem, że na pewno komuś się przyda :D


    P.S. zg. się :]

    Julka.99

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko przekazane jest krótko,zwięźle i na temat! każdy pewnie się połapie...:]

    OdpowiedzUsuń
  26. mi pomogło.
    Teraz jestem obserwatorem
    :) kocham was >3

    OdpowiedzUsuń
  27. missDORKA0009 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się przyda nowym osobą na bloggerze ;33 <3 .!

    OdpowiedzUsuń
  29. przydatne :) teraz już mogę w pełni korzystać z tego bloga :D
    BASIA21lady

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!