poniedziałek, 17 października 2011

Kampania o prawa kobiet

Dzisiaj na stardoll ruszyła kampania G(irls)20 Summit. Jej tematem jest walka o prawa i możliwości dziewczyn i kobiet. Dla mnie najgorsze jest to że 70% nie chodzących do szkoł to kobiety. To przykre, ponieważ ten fakt ma konsekwencje w dalszym życiu. Ja nigdy nie dyskryminowałem kobiet i nie jestm przeciwny równouprawnieniu ;) Co myślicie o tej akcji?


Gdy klikniemy na fioletową gwiazdkę "Zdobądź koszulkę" przeniesie nas do konkursu - quizu. Za jego wypełnienie dostaniemy darmową koszulkę ;)

37 komentarzy:

  1. świetna ta kampania magicznaja12

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga.! Fajna bluzka, Ale ją dostaniemy dopiero teraz a ja miałam już ją jakieś 1 miesiąc temu !!!

    kinia88888

    OdpowiedzUsuń
  3. mam już taką koszulke ale nie zaszkodzi mieć dwie i to za darmo


    zuza19994

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja słuszna,mam nadzieję,że zobaczymy efekty.
    Bluzka ładna,ale jej nie zrobię.

    Domi209

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka ładna nawet juz ją mam

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  6. mam już taką ;D Ale akcja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram w 100% tą kampanię , kobiety nie powinny byc dyskryminowane ze względu na płeć :(
    DancingAngel-23

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Kampania , muszę sie dołączyć ;p
    Ta lub podobna koszulka byął , ale co tam

    Malina1720

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszulka już była. Jakiś miesiąc temu. Teraz zrobili kampanię, a wcześniej był tylko konkurs :]

    Parada98

    OdpowiedzUsuń
  10. już dawno ją zrobiłam D:.

    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  11. J już mam tą koszulkę, jest bardzo ładna. Kocham Francję, a na niej jest wieża Eiffela <3

    nusia4321

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka nie zbyt mi przypadła do gustu xd ale ją mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie że zrobili taką kampanię . julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kampania fajna, ale ona na stardoll była już jakiś tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kampania, ja tam jestem pewna, że ty kobiet nie dykryminujesz ;)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulki nie dostałam ale tak po za tym to ta kampania jest spoko
    karka_bogacz26

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kampania a koszulka taka sobie
    oliwia56741

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł;] Mam te koszulke :)
    Szeira

    OdpowiedzUsuń
  19. TA KAMPANIA JEST JUŻ OD DAWNA, ALE BYŁA PRZEZ LINK..

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię. Choć zastanowię się. Mogłaby mi się przydać :)
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze, że zorganizowali taką kampanię, A co do koszulki jest taka sobie ;)

    MissNatka94

    OdpowiedzUsuń
  22. To było dużo wcześniej. Od 2 tyg. mam tą bluzkę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją już od dawna. Bluzka nie jest za ładna.

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ja ;) calkiem fajna ;) przyda sie do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielki szacun dla cb. za to ze nie jestes przeciwny rownouprawnieniu ;D (!) . Wiekszoscia moich kolegow nie da sie przetlumaczyc ze nie chodzi o prace w kopalni ale wlasnie o takie sprawy ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!