środa, 12 października 2011

Klub MonteCarlo

Pamiętacie klub Monte Carlo? Admini dodali do niego nowe darmówki. Aktualni członkowie będą dostawać je automatycznie. Pierwsza została już rozdana, teraz czekamy an tą za 150 000 osób.

Aby zapisać się do klubu:
1. Usuwacie historię przeglądania i zmieniacie Proxy na 204.93.211 Port: 80
2. Wchodzicie na www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846
3. Logujecie się
4. Dołączacie do klubu
5. Zmieniacie ustawienia na ''bez serwera proxy''

Istnieje również prostszy sposób, lecz działa tylko na niektórych przeglądarkach:
1. Wchodzicie na myproxy.ca
2. W okienko wpisujecie www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846
3. Logujecie się
4. Dołączacie do klubu i gotowe!


Everything from Stardoll
Zapiszecie się?

11 komentarzy:

  1. Niestety się nie zapisuję, bo z proxami za dużo roboty, a ten drugi mi nie działa. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę żalowe te prezenty, więc nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam 1 i 2 i nic jestem wkurzona ostatnio rzadne rzeczy proxy nie wychodzą mi,aha czy ktos by był miły i zrobił by mi te darmówki z disneya ?
    mielnickap

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę samą prośbę co patusia2728.

    OdpowiedzUsuń
  5. darmówki są takie same jak te z poprzedniego razu http://i52.tinypic.com/jb2v87.png

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi wchodzi przez myproxy ale jest taki formularz i jak klikam pomiń z angielskiego to się nie da nic :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam tym drugim sposobem i...
    ...udało się!!!
    GIGIlolka

    OdpowiedzUsuń
  8. chciała bym to ale widze że proksy
    a nie umiem a nie mam mozliwa fajerfox'a

    OdpowiedzUsuń
  9. działa przez link na przeglądarce Internet Explorer.

    TracyRexen

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!