poniedziałek, 17 października 2011

Konkurs - Komentator

W celu zwiększenia liczby komentarzy pod postami ogłaszam konkurs na komentatora. Będzie on polegał po prostu na komenatowaniu postów. Liczy się liczba komentarzy, ale proszę o pisanie komenatrzy na temat posta, jeden pod notką! Nie policzę np. jeżeli ktoś napisze coś w jednym komenatrzu, a podpisze się w drugim. Zanim się zgłosisz zapoznaj się z zasadami:

1. Zapisz się do obserwatorów bloga!
2. Komentuj regularnie posty.
3. Zgłoś się w tym poście.
4. Zasady mogę zmienić w każdej chwili.

Komentarze będę liczył sam. Okres przez który musicie komentować to tydzień, czyli do następnego poniedziałku (17.10.11 - 24.10.11) Nagroda to 50 stardollarów dla osoby, która wygra ;) Konkursów będzie parę jeden po drugim, może na stałe ;) Zapraszam do zgłaszania się!

Proszę regularnie odwiedzać blog, bo jeśli wygrana będzie niepewna wybiorę osobę, która wcześniej dodawała komentarze!

78 komentarzy:

  1. Zgłaszam się i tak zawssze komentuje wasze posty


    zuza19994

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie ; )


    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Spróbuje komentować posty regularnie, ale jeśli mnie nie będzie przez cały dzień na pewno nadrobię to :)

    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak czy siak wszystko komentuję, z małymi wyjątkami ;> zgłaszam się więc!!



    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Bułka z masłem.

    Domi209

    OdpowiedzUsuń
  6. zglaszam sie poniewaz zazwyczaj komentuje wszystkie posty a jak jest nagroda i to calkiem spora to czemu nie:)

    koni7777

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam . ^^
    ko_mar_ek

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się i myślę że fajnie że jest ten konkurs

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja sie nie zgłaszam bo komentuje regulranie innego bloga i już nie mam czasu na ocom

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;) Od kilku dni komentowanie tych postów to rutyna :}

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sę świetny konkure

    magicznaja12

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł. Zgłaszam się.
    .hm.herbatka.hm

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry pomysł. To fajnie, że znowu będzie trochę tych komentarzy. Bo ostatnio jak już nie było okna " Top Komentarzy " to nikomu ( poza konkursami ) nie chciało się komentować. Zgłaszam się, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    bardzo podoba mi się twój konkurs na komentatora bloga :)
    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo to podoba :)
    Na pewno wezmę udział ;D
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  16. kiti10Cool tam na górze to ja ale sie zapomniałam podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg się. 50 sd zawsze się przyda...
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ;** Kocham ten blog! Jest dużo nowości (Nie zawsze ale coś i tak go kocham!;**)

    kinia88888

    OdpowiedzUsuń
  19. zg się ;D zawsze komentuje ; ]

    gosiar9

    OdpowiedzUsuń
  20. może być fajnie zgłaszam się . :)

    Gagagabi10

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na konkurs - też się zgłaszam :))
    DancingAngel-23

    OdpowiedzUsuń
  22. mam pytanie jak dodać lin żeby zrobić darmówkę na stardoll ?? pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  23. Z miłą chęcią się zgłaszam! :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się ;p

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  25. ZG SIĘ!!!:)
    Będe komentowaaććć :) A co jeśli no będzie kilka osób co mają tyle samo komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Sorry że sie w drugim komentarzu podpisuje ;/ zapomniałam sie podpisać.
    Renesme88

    OdpowiedzUsuń
  27. ej a jak ja sie sgłosiłam w poście w którym było napisane że wamiratka wygrała.? bo ja się w nim zgłosiłam a teraz niewiem...
    pozdro

    ZaKrEcOnA_AnKa

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się. ; DD

    Punk_Girl_xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ponieważ często komentuje ♥♥♥
    nicolle629

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się !!!
    magda_nawrot222

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się ; )
    trendysara_snk

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się zgłaszam może być niezła zabawa!
    nick na stardoll: s.m.i.l.e.xdd
    obserwator: lalaa

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!