piątek, 21 października 2011

Nowy sponsorowany klub - The Sims 3 Pets


Na Stardoll pojawił się kolejny sponsorowany klub, tym razem promujący grę The Sims 3 Pets. Na obrazku poniżej darmówki, jakie będą otrzymywać jego członkowie. Za zapisanie się do niego otrzymasz czapkę, telewizor zaś otrzymują wszyscy użytkownicy z Ameryki. No, ale od czego mamy proxy...
Aby zapisać się do klubu i otrzymać 2 darmówki:
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 69.36.48.112 port 80
3. Zaloguj się 
4. Dołącz do klubu. 
5. Zmień proxy na bez serwera proxy 

UWAGA! II sposób (działa tylko na Mozilli Firefox) dziękuję bardzo PauluSss129
1. Wejdź na myproxy.ca
2. Wpisz http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=3082737
3. Zaloguj się
4. Dołącz do klubu.
* jeżeli chcesz otrzymać SAM telewizor nie używając manualnego proxy - TUTAJ instrukcja 

 obrazki pochodzą z bloga http://browseinstardollpaaoala.blogspot.com/ oraz http://coisinhasgratis-stardoll.blogspot.com/

31 komentarzy:

  1. Można bez zmieniania proxy!!

    1. Wejdź na myproxy.ca
    2. Wpisz http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=3082737
    3.Zaloguj się
    4.Dołącz do klubu.
    5. Gotowe :)

    PS. Podobno to działa tylko jak się ma mozzile firefox, ale do końca nie wiem, więc możecie spróbować. Mi się udało =]

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce mi się zmieniać proxy,darmówki nie są urzekające.
    A mozilli nie używam,więc i tak nie zrobię.

    Domi209

    OdpowiedzUsuń
  3. nie trzeba proxy zmieniać. ja podałam wyżej instrukcję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dzięki jak z prox ; ((
    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej się nie zapiszę


    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyyyy? Można bez zmiany proxy! Na lose-in-the-stardoll.blogspot.com jest bez!

    1. Wchodzimy na myproxy.ca
    2. Wpisujemy http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=3082737
    3. Enter.
    4. Zaloguj się.
    5. Dołącz do klubu.
    6. I gotowe :)

    MartiHumanoid ( lose-in-the-stardoll.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisałam się bez proxy uzyłam sposobu jaki podała PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wam nie dziala jak klikacie zapisz sie do klubu , to odznaczcie " no scripts "

    kociak2filek

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się udało bez proxy. Postępowałam zgodnie ze wskazówkami moich poprzedniczek;)

    nusia4321

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chce mi się robić D:.

    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  11. JA NIE MAM FIREFOXA ALE SPRÓBOWAŁAM I MI TEŃ DRUGI SPOSÓB ZADZIAŁAŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj sobie tą grę kupiłam jest super !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje sie , fajne darmowki nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super , ale proxy ?
    Może potem .

    Malina1720

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!