sobota, 8 października 2011

Redaktorzy

Nastąpiły zmiany w ekipie redaktorów bloga. BloOondinaaa odeszła ze Stardoll, czyli również z bloga. CrazePrincess22 nie pisała na blogu już bardzo długo, zmuszony byłem ją 'zwolnić'.

Przepraszam, że nie piszę na blogu, ale nie mam obecnie czasu na Stardoll. Chodzę do drugiej klasy LO i mam dużo nauki. Ostatnią rzeczą na jaką mam ostatnio ochotę, jest pisanie newsów ;p

Bardzo dziękuję redaktorom za pisanie, bo to dzięki nim blog funkcjonuje. (: Cieszę się, że ostatnio pisać zaczął pisać również mattiq97, który miał problemy z dostępem do internetu.

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że BloOondinaaa nie będzie już pisała, ale cieszę się, że nowi redaktorzy są naprawdę fajni. :D Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoooda . Ten yy a szukacie redaktorek do pomocy ? Chętnie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  3. kurvva, bez BloOondinyyy to już nie to samo . ;(

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciała bym wam pomuc w funkcjonowaniu bloga , wiem że nie napisałaeś o poszukiwaniu redaktora.

    Jeśli chciał byś zobaczyć czy nadaje sie na redaktora prosze wejdzi na moje go bloga stardolltematy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda! To non sens bez BlOondinyyy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz podoba mi się twój blog i straszliwie chciała bym ci pomóc go pisać

    OdpowiedzUsuń
  7. a i szkoda że odszedły dziewczyny


    zuza19994

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze doeszla bo fajan byla ;D a ta co nie pisala to juz tylko jej wina ze ja zwolniles . .

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na mojego bloga www.nowa-nowa.blogspot.com sa tam konkursy darmowe bez podawania chasla metamorfozy , kazdy nowy obserwator dostaje prezent wiecej w mojej prezentacji

    Jessica-98- (nazwa konta stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może tak zrobicie konkurs na nowych redaktorów? ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!