piątek, 7 października 2011

Sponsorowany club - Disney Fashion Lounge

W sponsorowany klubie Disney Fashion Lounge, który jest już na Stardoll od paru miesięcy, pojawiły się nowe darmówki. Będą one rozdawane po osiągnięciu odpowiedniej ilości uczestników w klubie.

UWAGA! Jeżeli już należysz do tego klubu, darmówki będziesz otrzymywać automatycznie. Jeżeli nie, to poniżej zamieszczam instrukcje jak się zapisać.

1. Wejdź na myproxy.ca
2. W okienko wklej www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Wejdź na www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2961280
5. Dołącz do klubu.

26 komentarzy:

  1. Pierwsza !

    ej ja nie moge się zapisać do klubu ; ((

    ;/

    Miss17jasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinni to naprawić ! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha a ja już jestem ! Ale będą fajowe rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już jestem. Te rzeczy są super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wszystko gra, zapisałam się. Te rzeczy są świetne. :D Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem zapisana. A co do rzeczy, to są świetne, gdy je zobaczyłam w spoilerach od razu wiedziałam że będę je mieć, nawet gdyby kosztowały fortunę. A tu będą darmówkami : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest inny sposob by sie zapisac bo tym mi sie nie chce zrobic????

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanko , ja już należę do tego klubu , poprzednio można było dostać min , kulę dyskotekową , światła , głośniki, kurtynę i mikrofon . to te rzeczy dostanę nawet wtedy jeśli nie zapiszę się jeszcze raz ? czekam na szybką odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie moge sie zapisac ;/
    klaudia11702

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge sie zapisać ; (
    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  11. słuchajcie to że nie możecie sie zapisać do tego klubu może byc winą przeglkądarki. Sprubójcie w innej przeglądarce. Mi pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh... no mi też nie działa coś . jest jakiś inny sposób na zapisanie się ?? bo bym chciała mieć te super bardzo świetne rzeczy !
    Daria518

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już dawno się zapisałam te rzeczy są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeestem . ! ; ))
    Spróbujcie w innej przeglądarce - na początku też nie umiałam ale weszłam przez Mozillę i weszłoo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. no to ja też spróbuję inną przeglądarke xp

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi działa ;D [[ w firefoxsie ;D ]] Żałuję Że się wcześniej nie zapisałam.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki mi weszło w innej przegladarce xD

    OdpowiedzUsuń
  18. A wogole ile jest juz osob w tym klubie???

    OdpowiedzUsuń
  19. nie moge sie zapisać bo mi sie otwierają jakieś dziwne strony ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już jestem w tym klubie i mam wszystkie poprzednie darmówki, teraz czekam na te bo są świetne. zwłaszcza podoba mi się łóżko , sofa oraz ta toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A niektóre rzeczy m.in. łóżko czy sofa są w starplazie i są dla ss, może to jakiś błąd .


    44AaAnetA44

    OdpowiedzUsuń
  22. niewiem =** mam nadzeje ze nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisze, że klub niedostępny :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!