poniedziałek, 10 października 2011

Starmovie

Otrzymaliśmy od adminów taką wiadomość...

11 komentarzy:

  1. świetnie , tylko dla royalty (zła)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super! szkoda że dla Royalty :(
    Renesme88

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem royalty xd ale nie wiem, czy bd używać...

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniee xdd
    Ale dla royalityy ;// (smutas ) ;( ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wkurza mnie to, że teraz obojętnie jaka nowa opcja się pojawi będzie dla Royalyty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Jestem Roalty ; ) i bardzo sie cieszze z tego studio muwi ; ))
    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem Royalty, ale i tak bym chyba nie korzystała. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  8. ja cie za 2 tygodnie bede roaylyty bo wtedy mama mi kupi superstar na 12 m

    OdpowiedzUsuń
  9. yy.
    Mam pytanie jak to jest dla SR za 3 sd czy ss też mogą z tego kożystać za 12 sd???



    Mamba01Baba

    Proszę o szybką odp.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem VIP-em,ale chbya nie będę z tego korzystać :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!