środa, 19 października 2011

Starmovie

25 komentarzy:

  1. Fajnie szkoda że nie darmowe

    oliwia56741

    OdpowiedzUsuń
  2. omg nie da się zrobić tego filmu zatr ile trzeba przytym roboty


    zuza19994

    OdpowiedzUsuń
  3. eee tam... glupio ze sie placi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupio że się płaci ale chyba zrobię

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zrobię! .. :)

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie chciałabym robić ale nie jestem SS

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm..nie interesuje mnie ta oferta,nie jestem przekonana co do tego czy się przyjmie,bo mamy za to płacić,teraz 3 sd,a później 12 sd.
    Chociaż trzeba wykorzystać,że teraz taka niska cena.

    Domi209

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinno być za darmo publikacja filmów i za zrobiony film powinno się dostawać kasę np. 2 stardolary w końcu to jest praca zrobienie takiego filmu i powinno byc ocenianie takich filmów :)
    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  9. postanowiłam, że zajrzę. Ale teraz zbytnio nie chce mi się xD

    OdpowiedzUsuń
  10. nie chce mi się robić. d;

    sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie ta funkcja ale jej troche nie ogarniam
    karka_bogacz26

    OdpowiedzUsuń
  12. Można robić nie będąc ss, tylko nie można publikować! Ja tam sie pobawię, i tak mi się nudzi :p

    OdpowiedzUsuń
  13. nie zrobię, chociarz jestem "diamentowa"

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!