piątek, 7 października 2011

Wyniki konkursu na makijaż

Hej ;) Wyniki ogłaszam dzień wcześniej, bo już nikt się nie zgłasza, a Wy pewnie jesteście bardzo ciekawi kto wygrał :) Poniżej wszystkiego się dowiecie.

I MIEJSCE:(100sd)
Ashanil12346

II MIEJSCE:(50sd)
 ..iza..

III MIEJSCE:(25sd)
Danger13

WYRÓŻNIENIA:(10sd)

DancingAngel-23

M_jackson292

VCLee12

GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM !!!
Zgłoście się do mnie po nagrody ;)


___________________________________
Jeśli ktoś chciałby poczytać bloga fotograficznego i wziąć udział w konkursie fotograficznym zapraszam na mojego bloga:

10 komentarzy:

  1. Gratukacje ; )
    Ja nie brałam udziału nie wiem Jak wyslas Link xD ; (
    Pozdrawiam i Bardzo ładne ztylizaciie ; P A i Paula kiedy bendzie Piosenka Blogowa ; PP
    Marika2001.
    1 ?! Chyba Pierwsza !?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze wyróżnienia to totalna porażka. Co drugi uczestnik na stardoll ma taki makijaż. Nie chodzi mi o to, że jest brzydki, tylko o to, że jest w nim zero oryginalności i nic wielkiego zrobić taki makijaż.

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu nie ja,a tym razem się postarałam,trzy kolorowy makijaż;d
    Tego pierwszego wyróżnienia nie powinno tu być (DancingAngel-23,)bo to nic oryginalnego 3/4 dollek ma ten makijaż.A reszta spoko.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim gratuluję! :) Mi najbardziej podoba się 3 miejsce i drugie wyróżnienie. :) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!