wtorek, 8 listopada 2011

Błąd

W sklepie Stardoll spódniczka z pierwszej strony kosztuje tylko 10sm !!! :) To bardzo mało, bo po przeliczeniu jest to 1 stardollar. Moim zdaniem spódniczka nie jest zła i warto jest wydać na nią te 10 starmonet. To chyba błąd, więc jeśli ktoś jest zainteresowany niech pośpieszy się, zanim admini naprawią ten problem.
Kupicie? Podoba Wam się?


EDIT; Złą wiadomością dla osób nie posiadających ss jest to, że spódniczka kosztuje teraz 1sd, ale i tak nie drogo ;)
za info dziękuję Klara999112

29 komentarzy:

  1. JUZ JEST za 1sd !!! :'(( : /

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  2. kosztuje już 1sd.

    Laylaal

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak późno włączyłam kompa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1sd czyli ciągle nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważcie że już jest za 1 sd. lecz dla zainteresowanych : i tak mało...

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie jest za 1 sd ;( a ja jestem ss ale nie mam sd już ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam informację :
    w sporirach była takajakby winda niebieska na odcisk ręki jest teraz w LE Decor ;)

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  8. No 1sd to mało ale mi sie nie podoba.

    kiaroo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurka :( Już kosztuje 1 sd :(

    gosiar9

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że za 1sd,bo nie jestem ss;/

    nusia4321

    OdpowiedzUsuń
  11. UUU, nie zdążyłam :(
    goldenKasia12

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jest ani ładna ani brzydka, kupiłam ale nie wiem czy kiedykolwiek załoze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam ją mi się podoba

    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  14. nie podoba mi się, ale zgodzę się, że cena jest bardzo okazyjna :D

    AlysonLee

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!