środa, 9 listopada 2011

Darmowa sukienka od Barbie

Stardoll zorganizował kolejną kampanię, tym razem związaną z Barbie. Aby zdobyć tę darmową sukienkę, należy odnaleźć 4 ukryte w róznych miejscach na Stardollu lalki

1. Wejdź na http://www.dontfilter.us/
2. W okienko wklej http://www.stardoll.com/en/campaigns/stardoll-by-barbie
3. Zaloguj się.
4. W okienko wklej www.stardoll.com/br/user/
5. Na samym dole po prawej stronie będzie znajdowała się lalka Barbie - kliknij na nią.
6. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/user/messages.php?folder=0
7. Kliknij lalkę barbie po prawej stronie.
8. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/search/
9. Kliknij na barbie po lewej stronie
10. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/stylingstudio/create.php
11. Kliknij na Barbie po prawej stronie. 
Jeżeli odszukałeś/aś wszystkie lalki, strona główna kampanii będzie wyglądać tak:
obrazki pochodzą z bloga http://coisinhasgratis-stardoll.blogspot.com/

34 komentarze:

  1. Pierwsza zrobiłabym ale za dużo roboty




    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie najgorsza ale za dużo roboty i mam dla was fewsa są nowe szablony w projektowniu wnętrz:)
    ..iza..

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobię w sobotę, bo zawsze po 'mam talent' robie wszystkie darmówki z całego tygodnia na filmach xd rządzi wtedy nuda i dobrze, że duużo roboty ;p

    wamiratka

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny ! to zajmuje nie całe 2 minuty ! ja zrobiłam i się ciesze . ta sukienka jest bardzo ładna . ;) . jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda na lalce to wejdź do mnie ( jest oczywiście sukienka w szafie ) : x_gwiazdeczka_x . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zrobię :) Zabawne to.
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak znajdę dwie minuty to zrobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu Barbie -.- Gdyby tak zrobili Darmówki z The Vampire Diariess ; d

    _-Diamentowa-_

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie fajne laleczki xD zrobie na pewno
    nawrot_magda222

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle nie dla polski ;// zamiast normalnie se klikać to trzeba jeszcze robić przez proxy ;//

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię , bo mi sie nudzi . xD
    A co do sukienki przyda mi się .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie chce ta 2 lalka na wybiegu załadować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niechce mi się ; /


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo roboty i taka różowiutka...
    No ni wiem.
    goldenKasia12

    OdpowiedzUsuń
  14. skomplikowane ale sukienka ładna .

    alamisia1

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo roboty ale zrobiłam
    sukienka taka se ale robie ;)

    sweetXP

    OdpowiedzUsuń
  16. Za dużo roboty. I sukienka też jest taka średnie.

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  17. nie chce mi wejść przeglądarka
    se_si11

    OdpowiedzUsuń
  18. ooooo super! robię bardzo ładne sa ;p

    julciaxxl

    OdpowiedzUsuń
  19. tyle zachodu o sukienkę...nie.

    nusia4321

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię lalkami się nie bawię i nie będą mi potrzebne. Ale tak ogólnie podoba mi się lalka nr. 4 a na wybiegu jest jako nr. 3 od lewej strony.
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  21. cool ale blad strony mi wyskakuje;{

    koni7777

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm, nie potrzebne mi ;P
    Ale tak ogólnie to lubię cały czas te lalki, sama wykonuję im makijarz i farbuję włosy, heh ogólnie to masakra, ale cóż przynajmiej są bardziej prawdziwe, zawsze mogę im zmieniać image i nastrój xD

    AlysonLee

    OdpowiedzUsuń
  23. to zajmuje nie całe 2 minuty ! ja zrobiłam i się ciesze . ta sukienka jest bardzo ładna . ;) . jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda na lalce to wejdź do mnie (sukienka jest w szafie) gratka2803

    OdpowiedzUsuń
  24. nie robie tego. (;
    Natuchaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ktoś chce to mogę zrobić napisz w Księdze Gości że chcesz i podaj hasło w zapro NIE KRADNĘ KONT!!!


    ZosiaPRO

    OdpowiedzUsuń
  26. skoro domena stardoll to sława moda i przyjaciele to ja mam wszystko

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomocy !!!
    Nie umiem zrobić :((
    Wchodzę i takie szare lalki a jak się loguje to się to wyłącza co robić pomocy !!! ; (((

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!