niedziela, 6 listopada 2011

Loteria 100 SD!

Uwaga do 1000 osób lubiących nas na facebook'u brakuje nam tylko 65. Aby szybko dobić do tej ogrąkłej liczby orgniazuję loterię, gdzie jeden szczęśliwiec wygra 100 stardollarów! Aby wygrać kilknij "Lubię to" po prawej stronie i napisz swój nick w komentarzu. Oczywiście loteria jak zawsze tylko dla obserwatorów. Zapraszam!


Jeżeli dobijemy do 1000 zorgniazuję na naszym facebook'owym profilu mini konkursy, więc warto się zapisać. Jeśli nie masz konta na facebook'u załóż już teraz swoje stardollowe na facebook.pl!

84 komentarze:

  1. zgłaszam sie soba13 już polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się .
    -_Sabina_-
    Już polubiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Jagoda.Emo
    Już polubiłam jako:Paulinka Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się

    izabelcia_1999

    polubiłam jako iza przywara.

    OdpowiedzUsuń
  5. zg się :)

    juś kliknęłam lubię to:)

    pankracy1111

    OdpowiedzUsuń
  6. ZGŁASZAM SIĘ
    !!!!!!!!!!!!!





    I DAŁAM TAK ŻE "LUBIE TO "





    Selenka0011

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno lubię jako Kasia Kuk.
    myślę że się domyślisz właścicielko tego konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się.
    już polubiłam
    Sandra_sia

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam,
    zgłaszam się
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie to lili1999silver3
    jan lupolski konto brata

    OdpowiedzUsuń
  11. Nerejda ja już dawno kliknęłam lubię to ! ;D nawet na koncie mojej siostry ;D Miło będzie jak coś wygram pozdrawiam <(")

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam was już wcześniej :)
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie jako Magdalena Wach(...)

    kiaroo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Już was długo Lubie na Facebook'u Jako Marysia Tat........


    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się i polubiłam . :)

    VeraDolls13

    OdpowiedzUsuń
  16. zgł. MissOlenka345.
    na fejsie:
    Alexandra xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Polubiłam
    Melanie872

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    polubiłam jako Klaudia Stardoll

    klaudia123angel

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam :P Szalona Mamona xddd

    ~Hadziukowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię to od Dawna ; p

    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    koteq193
    na facebooku obserwuję jako Kot :))

    OdpowiedzUsuń
  22. iva-1990 zalajkowałam^^

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się:)

    guzik125
    p.s. od dawna lubię was na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam sie
    wera lubie na fb jako kika stardoll

    OdpowiedzUsuń
  25. Zg się. ;p

    Polubiłam dawno.

    Mój nick to: Porzeczka2000

    OdpowiedzUsuń
  26. zg się polubiłam .

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  27. kliknęłam `Lubię To` xD
    Nick:Alex-xiTH
    Polubiłam jako: Roberta Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się polubiłam, Adusia2525 .

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie już polubiłam

    BloomBright

    OdpowiedzUsuń
  30. zg się

    na stardoll strzadala
    lubię jako ; strzadala Sd

    OdpowiedzUsuń
  31. polubilam jakos Sandra Stardoll
    moj nick to Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    polubiłam jako: Gabrysia Lew
    Mój nick na sd: to teczowa8

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię to! jako Paulina Ślązak

    misiaku76 ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się, już polubiłam

    namaxarozowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Polubiłam
    Zgłaszam się

    MissiPolla

    OdpowiedzUsuń
  36. Polubiła, a więc zgłaszam się...

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  37. Polubiłam jako:Iza Stardoll

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  38. Polubiłam i zgłaszam się karolcia2873

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się juz jestem

    BloomBright

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się juz jestem

    BloomBright

    OdpowiedzUsuń
  41. polubiłam : )

    wiktoria.buziak

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłosiłabym się gdybym miała superstar ._.

    Taluu

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)
    Już polubiłam :)
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się

    Polubiłam

    Miss_Gabrysia10

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się i już polubiłam!

    Olcia696

    OdpowiedzUsuń
  46. zlajkowałam ;-)

    TracyRexen

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem obserwatorką :P
    Polubiłam stronę :]
    Moim nickiem na Stardoll jest: MissJulia2772

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście "LUBIĘ TO" ;)

    MissAlla2008 <--- nick

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się :)
    polubiłam ^^

    olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam sie i lubię to





    olenkabogata

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam sie! (lubie was przez fejsa)

    www.cascada.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się już polubiłam :)
    madziunia4

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się już jestem

    BloomBright

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję :)

    Pozdrawiam WiktorkaTrendy .

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!