Fajne butki :DPoshGoldDomini9
Fajnee;Dkinia88888
Ten komentarz został usunięty przez autora.
nie za fajne ale sie przydadzą :)se_si11
Fajne buciorki, przydadzzą się;)
podobają mi się :) Nick: Alex-xiTH
Fajne dosyć .;)
Mi się podobają! <3Butterfly_126
Fajnee izabelcia_1999
fajne nawet;pGosiula245
Ładne lecz dość drogie :3WhiteeWhisper
śliczne :) !alamisia1
chyba nie kupie..wamiratka
Nie mam tyle sd ;PAtyna
Ładne :)Marika2001.
są ZAjebiste .!! BLo0nada
dość fajnekarokoiac101
Nawet ładne ;P ZGŁASZAM SIĘ ;PDzieciDowna
Zgłaszam sięCzekoladowa1Aga
Ładne , ale dla ss . Szkoda. Zgł. się. kociak2filek
Zgłaszam się!Dominika0018
Zgłaszam sięAntolka95
Zgłaszam się, te buty są takie urokliwe Adusia2525
zgłaszam się - fajne buty.Candy-GirlFun
Śliczne są!LoveKarolinax3
nawet :/se_si11
Łał! Są przydatne do wielu stylizacji! Bardzo mi się podobają... ;)Jagoda.Emo
Takie jak do stepowania xD Ładne. Chyba kupię.Ala1999Trubas
Piękne. : ))Zależy mi więc zgłaszam się : )gosiar9
fajne :)zgłaszam się .!salenaCool
Super są.goldenKasia12
Fajne :)Olcia32183
no fajnee ; )niunia991
eleganckie, uroczyste, mogę powiedzieć też, że taneczne, ale jednak nie w moim guście ;)AlysonLee
Superjulisika986
Oryginalne :)
Fajne są!fizia67
Nie bardzo mi się podobają. Mogł być całe czarne :)Serafinek
zgłaszam się
ładne :)anka2609
Podobają mi się :)igu_96
nie najgorsze ;)Sianko123
sa sliczne :)
fajnee ;D Aishwarya123
nawet nawet vgvfgmkjhnh
śliczneninka9809
Cuksowaax3
Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!
Fajne butki :D
OdpowiedzUsuńPoshGoldDomini9
Fajnee;D
OdpowiedzUsuńkinia88888
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńnie za fajne ale sie przydadzą :)
OdpowiedzUsuńse_si11
Fajne buciorki, przydadzzą się;)
OdpowiedzUsuńpodobają mi się :)
OdpowiedzUsuńNick: Alex-xiTH
Fajne dosyć .;)
OdpowiedzUsuńMi się podobają! <3
OdpowiedzUsuńButterfly_126
Fajnee
OdpowiedzUsuńizabelcia_1999
fajne nawet;p
OdpowiedzUsuńGosiula245
Ładne lecz dość drogie :3
OdpowiedzUsuńWhiteeWhisper
śliczne :) !
OdpowiedzUsuńalamisia1
chyba nie kupie..
OdpowiedzUsuńwamiratka
Nie mam tyle sd ;P
OdpowiedzUsuńAtyna
Ładne :)
OdpowiedzUsuńMarika2001.
są ZAjebiste .!!
OdpowiedzUsuńBLo0nada
dość fajne
OdpowiedzUsuńkarokoiac101
Nawet ładne ;P
OdpowiedzUsuńZGŁASZAM SIĘ ;P
DzieciDowna
Zgłaszam się
OdpowiedzUsuńCzekoladowa1Aga
Ładne , ale dla ss . Szkoda. Zgł. się.
OdpowiedzUsuńkociak2filek
Zgłaszam się!
OdpowiedzUsuńDominika0018
Zgłaszam się
OdpowiedzUsuńAntolka95
Zgłaszam się, te buty są takie urokliwe Adusia2525
OdpowiedzUsuńzgłaszam się - fajne buty.
OdpowiedzUsuńCandy-GirlFun
Śliczne są!
OdpowiedzUsuńLoveKarolinax3
nawet :/
OdpowiedzUsuńse_si11
Łał! Są przydatne do wielu stylizacji! Bardzo mi się podobają... ;)
OdpowiedzUsuńJagoda.Emo
Takie jak do stepowania xD Ładne. Chyba kupię.
OdpowiedzUsuńAla1999Trubas
Piękne. : ))
OdpowiedzUsuńZależy mi więc zgłaszam się : )
gosiar9
fajne :)
OdpowiedzUsuńzgłaszam się .!
salenaCool
Super są.
OdpowiedzUsuńgoldenKasia12
Fajne :)
OdpowiedzUsuńOlcia32183
no fajnee ; )
OdpowiedzUsuńniunia991
eleganckie, uroczyste, mogę powiedzieć też, że taneczne, ale jednak nie w moim guście ;)
OdpowiedzUsuńAlysonLee
Super
OdpowiedzUsuńjulisika986
Oryginalne :)
OdpowiedzUsuńFajne są!
OdpowiedzUsuńfizia67
Nie bardzo mi się podobają. Mogł być całe czarne :)
OdpowiedzUsuńSerafinek
zgłaszam się
OdpowiedzUsuńładne :)
OdpowiedzUsuńanka2609
Podobają mi się :)
OdpowiedzUsuńigu_96
nie najgorsze ;)
OdpowiedzUsuńSianko123
sa sliczne :)
OdpowiedzUsuńfajnee ;D
OdpowiedzUsuńAishwarya123
nawet nawet
OdpowiedzUsuńvgvfgmkjhnh
śliczne
OdpowiedzUsuńninka9809
Cuksowaax3
OdpowiedzUsuń