wtorek, 27 grudnia 2011

DIOR Ostatnia Szansa



14 komentarzy:

  1. Pierwsza! Nic mi się w tej kolekcji zbytnio nie podoba.

    rybka220

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi w ogóle o "Holiday Tribute", nie tylko Dior, to w każdym sklepie kupiłam, przynajmniej jedną, dwie rzeczy. Natomiast w Diorze, nie kupiłam nic, mało mi się spodobała. Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nic nie kupiłam..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupię, ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupię, ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przejme się tym -za dziwne rzeczy żeby je kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tam pare rzeczy, które warto kupić i ja je osobiście mam w swojej szafie :D Może jeszcze coś dokupię.

    Martson

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się :/

    Paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie kupiłam w tym sklepie. Może w Bazaarze będzie coś taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie skorzystam...
    MissCity20106

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie skorzystałam z tek okazji,nie żałuje...........

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!