wtorek, 13 grudnia 2011

Lakiery Miss Sporty


Dostępne w Polsce jedynie poprzez link - KLIK.

22 komentarze:

  1. łaaaał (pierwsza ) musze je mieć dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie kupiłam ale zamierzam ;)

    Martson

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś kupię..

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=37847,37848,37849,37850,37851,37852,37853 to jest dobry link jescze 2 lakiery ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Były już dostepne wczoraj !


    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne , może Coś kupię ;) .

    Madzik-Owadzik

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno coś kupiię .! ; )

    x_gwiazdeczka_x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam pomarańczowy i żółty :)

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu też je lubie Adusia2525

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten szafirowy kolorek do tego w niezłej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uu fajnie mam w rzeczywistosci pare rzeczy z tej firmy..


    trendysara_snk

    OdpowiedzUsuń
  12. mam w domu kilka lakierów tej firmy :D


    zapraszam do oceny mojego pierwszego outfitu:
    nothingbutchickens.blogspot.com

    zależy mi na szczerości ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. lakiery są świetne :) a w realu mam ich dość sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie potrzebuję, ale fajne są ;)

    AlysonLee

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne mam już niebieski ;D ale chyba jakiś jeszcze kupię




    daria8883

    OdpowiedzUsuń
  16. Faajne. Mam pare w realu (tej firmy oczywiście) xdd. Są nawet lakiery pękające. 2. Też fajne. Mam link.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydają się ładne ale w rzeczywistości:/ No cóż... Niezbyt mi przypadły do gustu... Ale chyba wstawie na mojego bloga :) Może komuś się spodoba :D

    GIGIlolka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!