czwartek, 15 grudnia 2011

Nowość - Alpine Chalet

Mamy Penthouse, Beach Villa i teraz czas na... Alpine Chart! Są to dwa dodatkowe pokoje w wymiarach takich jak Beach Villa. Kosztuje ono 249 stardollarów. Standardowo mamy ustawione tło takie jak na screen'ie poniżej, ale możemy go zmienić, na wnętrze. Poza tym możemy dodoać śnieg i zorzę polarną. Mi się bardzo podoba ;) Co o tym myślicie? Kupicie?


Poza tym w Suite Shop w zakładce Alpine Chalet możemu kupić pokoje oraz nowe meble. Są bardzo ładne, ale niestety tylko dla tych, którzy posiadają te pokoje.

19 komentarzy:

  1. Piękne kupie nie długo jak zrobie sobie Ss

    ola_xl_123

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kupie nie długo jak zrobie sobie Ss

    ola_xl_123

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh wiedziałam że będzie coś podobnego :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne.: D
    hmmmlaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupie ale napewno nie dzis


    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogółem ładny, ale jakoś do szczęścia chyba nie będzie mi potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę szkoda, że meble są tylko do tego pokoju, pokoje są ładne, ale kupowanie ich chyba nie ma sensu.

    AlysonLee

    OdpowiedzUsuń
  8. kupuję tylko 40 sd za mało :/ ...



    Ola6654

    OdpowiedzUsuń
  9. A pokażesz, jak wygląda wnętrze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 100 pros. % kupię piękne to jest


    lusia104

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeah zgadłam! Wiedziałam że będzie to nowy pokój inna dziewczyna pisała że to bd zimowa odsłona beach villi a ja że nowy pokój ! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny szkoda że nie jestem SS :(

    Julinka21

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś będę miała sd na zbytku i kupię to pomieszczenie choć wątpię!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!