środa, 28 grudnia 2011

Nowość - najlepsi projektanci

Do kategorii najlepszych projektantów dołączyła biżuteria oraz meble. Tak jak przy ubraniach są najlepsze stroje oraz osoby po prawej stronie, które sprzedał najwięcej rzeczy. Moim zdaniem to super. Za 1. miejsce w biżuterii otrzymuje się statuetkę - złoty pierścionek, a za mable złoty fotel. Co o tym myślicie?


Metamorfozę przeszedł także Stardesign Fashion, w którym jest nowy wygląd, liczba najlepszych projektów zmniejszyła się do pięciu, a projektantów do dziewięciu.

Za informację dziękuję wikafioletowa

33 komentarze:

  1. WOW! To fajnie, będę na pewno głosować. Fajna zmiana, dotycząca projektów, ta ze zmniejszoną ilością. ;) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucieszyło mnie to z biżuterią ;) Pewnie Stardoll niedługo wprowadzi zarabianie SM za głosowanie na biżuterię i meble ^^

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;) Ładne są te statuetki. Też tak myślę, że wprowadzą zarabianie sm za głosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;) Zgadzam się z blog by corni290 że pewnie będą sm za ocenianie i już czekam :P

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zmiana jest rewelacyjna.
    Mimo, że nie lubię różowego i
    fioletowego to mi się podoba :D
    MissCity20106

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPERR!! Fajnie czekałam na to, jak zobaczyłam w Spoilerach te statuetki to odrazu wiedziałam że to się pojawi^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wedlug mnie ta zmiana jest plusem, gdyz bedzie wiecej statuletek do wygrania :D

    slicznota10

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo fajna zmiana, bo niektórzy robią naprawdę śliczną biżuterię i już dawno powinni zostać za to nagrodzeni :)
    Butterfly_126

    OdpowiedzUsuń
  9. Też to właśnie przed chwilą zobaczyłam na stardollu. Myślę że to fajny pomysł, bo jak chcesz zrobić sobie jakąś biżuterie, fryzurę lub coś takiego, to możesz się zainspirować :D xd
    Fajne to :>

    Isiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoo , boskie zaraz zobacze!!
    Lubie to!


    nice.czekoladka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze zrobili! :D:D:D

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już głosowałam na moje ulubione projekty

    olika1511

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbędne jak dla mnie :D

    Martson

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagrody są fajjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie będę głosować
    urszulka82

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowane :) Bardzo dobry pomysł z tą zmianą.

    Tajemnicza1999

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta opcja jest extra. Szkoda tylko,że zmniejszyła się liczba miejsc do projektantów. :(

    -vanessa8338

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bomba :) Większe szanse, ze można coś wygrać. I są fajowe statuetki!
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne:}



    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo. jak fajnie :D

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu sie doczekałam puchara z pierścionkiem :D Super !

    paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że admini dali szansę wykazanie się w stardesing jewelry. Sama często projektuje i może uda mi się wejść do listy top projektantów. MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, fajnie ;) będę głosować i gratuluję tym co wygrali HOTTESTY ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest super że admini starają się ulepszyć stardoll przynajmniej więcej osób może wygrać w danej kategorii
    misspatrycj1992

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest super że admini starają się ulepszyć stardoll przynajmniej więcej osób może wygrać w danej kategorii
    misspatrycj1992

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!