czwartek, 29 grudnia 2011

Styczniowe HB

52 komentarze:

  1. Ja pewnie kupie tylko sukienkę i leginsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba ;) Ta kolekcja jest super. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 100% kupię sukienkę i buty♥


    -Vanessa8338

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka ciuszkow wpadlo mi w oko ;)

    slicznota10

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię: Buty,sukienkę,okularki, i może futrzany kapelusz :D Reszta takie nie bardzo dla mnie ;P

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na 100% kupię sukienkę,buty i rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi mówi że w styczniu nakupuje się hotbouysów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się!!

    nice.czekoladka

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podobają mi się leginsy i sukienka , pewnie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na sukienkę i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest śliczne :D
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  12. o.O SĄ MEGA! nie no bombowe, wszysko jest the best... wow wgl hb są świetne zawsze ;p

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo wszystko jest super, najbardziej podobaja mi sie te spodenki. Są ciekawe i rzucają się w oczy ; )

    MonisiaPink

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie zachwyciła, ale w końcu to HB :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze mówiąc dla mnie wyglądają na niedopracowane ;/ Szczególnie spodenki ;(

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała kolekcja jest świetna ! Na pewno kupię :D

    Martson

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem całkien ;)
    Kupię 5 rzeczy, jeśli będą dobrze leżały: spodenki, okulary, rajstopy, buty i niebieską bluzkę ^^

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  18. CZEKAM NA BUTY <333 i oczywiście sukienkę, rajstopy i spodeki :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko śliczne! *_*
    Butterfly_126

    OdpowiedzUsuń
  20. Średnio mi się podoba...

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. takie sobie
    podoba mi się tylko ta czarna sukienka i buty 00mili00

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak bd miała jeszcze kase, to kupie buty, leginsy i tą bluzke siatkowaną na ramiączka co jest koło buta .! ♥ ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. kupię sobie czarną sukienkę i może ten płaszczyk :))

    Isiak

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie podobaja 2 rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahaha.xd jaka fajna czapa :D

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka i rajstopy są śliczne, podobają mi się też szorty i buty
    Kikki1232

    OdpowiedzUsuń
  27. Jupi! Uwielbiam nowe zapowiedzi Hot Buysów. :) Jeżeli będę miała SD na koncie to na pewno kupię: legginsy (jak dla mnie to bardziej rajstopy, ale pisze co pisze ;)), może buty, są dość ciekawe, spodenki i tę czarną sukienkę. Niebieska torebka, dla mnie jest beznadziejna i do niczego jej nie wykorzystam, okularów prawie w ogóle nie używam, bluzki są strasznie śmieszne, a kapelusz już totalnie nie w moim guście. ;) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Niektóre ciuchy sa nawet fajne. ale pewnie ceny tez sa super.. ;d.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne są ;) nie objecuje ze kupie bo mogą być drogie ;O


    swetxp

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. nawet ładne ale też nie wiem czy kupie bo mogą być drogie
    urszulka82

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie!Najbardziej mi się podobają rajstopy,buty,top i sukienka...
    Zielona00000

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne są te buty, ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. ładna sukienka, rajstopy i spodenki ; d .

    alamisia1

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie turkus i fiolet i lubię te kolekcje. W sumie to moge kupic wszystko oprócz tych futerkowych rzeczy. Adusia2525

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczy są świetne ; D
    Zwłaszcza bluzka z fudge, shorty, buty, rajstopy i sukienka też jest ładna.

    Nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się tylko sukienka i te rajstopki. reszta jakaś dziwna xd

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  39. wiecie nie podoba mi sie czpka, okulary, i bluzka co jest na doll..;/
    A reszta jest megaa .. !

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rajstopy ! I czapeczka ! :D

    paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  41. Decyduję się na zakup okularów sukienki i niebieskiej bluzeczki ;>
    MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka, futro, okulary, sukienka i spodenki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie tam się podoba , nie mam nic przeciwko :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Większość rzeczy wywołuje u mnie wstręt... :-P

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!