piątek, 30 grudnia 2011

Wyprzedaż -50% i błędy!!!

Admini rozesłali nam wiadomości na poczty o tym, że w starplazie trwa właśnie wyprzedaż. Wszystko jest po obniżce cen do 50% : ) Opłaca się kupić teraz b. dużo rzeczy, korzystacie?


Są też w starplazie błędy związane z wyprzedażą :D 
Za info dziękuję Klara999112


 
 Te buty zamiast 40sm kosztują 4sm. Są na 8 stronie w sklepie Bisou.

Tą bluzkę możemy kupić w sklepie Rio, jest na 2 stronie, powinna kosztować 70sm.

Ta kamizelka również jest błędem :D Jest tak jak bluzka w sklepie Rio na 2 stronie.

Chyba warto skorzystać z nieuwagi Adminów i kupić błędnie wycenione ubrania w śmiesznie niskiej cenie :) Być może jest więcej takich błędów.

39 komentarzy:

  1. jak to wszystko? u mnie przeceniona jest tylko część rzeczy?
    Kikki1232

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie dosłownie wszystko. ^^ Chodzi tak "wszystko" z tych przecenionych. U mnie też tylko cześć. Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa bluzka jest całkiem ładna, chętnie wybiorę się na zakupy.
    MissLucy00029

    OdpowiedzUsuń
  4. no ta CAŁA przecena była juz od 5 dni...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już tą bluzkę, i buty i kamizelkę...
    myślałam, że ta przecena była już w poście...
    ktoś już o tym pisał :p

    MissCity20106

    OdpowiedzUsuń
  6. do Klaudiaa.
    w sumie racja. głupie pytanie zadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER PO PROSTU SUPER JA Z 3-4 DNI TEMU PISAŁAM O TYM I NIKT NIE RACZYŁ O TYM NAPISAĆ!!!SUPER ZAŁOGA STARDOLL PO PROSTU!!!JESTEŚCIE Na PRAWDĘ SZYBCY!!!i do tego jak lucas czy ktoś o tym napisał ,że jakaś jedna rzecz (a powiedziałam o tych wszystkich)to nawet mojego nicku nie wstawił ,że poinformowałam!!!Tacy jesteście fair!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam te "błędy"


    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupilam te ,,bledy'' i kilka innych ciuszkow.

    slicznota10

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie ma przeceny na nic :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na pewno coś kupie
    urszulka82

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarąbiście -.-" Akurat, kiedy nie mam kasy ;/

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Owe błędy są już dość długo. Ale i tak to dobrze ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. skorzystam z wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już kupiłam, choć kamizelkę miałam :)
    Butterfly_126

    OdpowiedzUsuń
  16. TEŻ KUPIŁAM :)) Dzięki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie że jest w końcu ta przecena ale szkoda że nie obejmuje ona wszystkich rzeczy ;/ a co do tych rzeczy to już dawno je kupiłam ;P

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba kupie ;)

    olika1511

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm. I po błędach ;d.
    ale fajnie, że przecena *.*

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę znaleźć kamizelki i butów

    OdpowiedzUsuń
  21. Yyyy u mnie tych darmówek nie widać w sklepach ale tą kamizelkę mam już dawno

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta wyprzedaż zaczęła się dawno..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze się zastanowię nad zakupem...



    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. jak kupie to ostatnie!


    nice.czekoladka

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecenione rzeczy nie są zbyt ładne, chociaż kreatywna głowa zawsze coś z nich zrobi ^^

    Missmalinka21

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeszukałam te 2 sklepy i tam nie ma takich ubrań :[ Chyba usunęli..

    Isiak

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie to wogle nie ma zadnych przecenionych ubrac -.-

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ubrania były już dawno temu. Pewnie dlatego już je usunęli. Kupiłam tylko futerko za 5 sm ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super , chyba sie skuszę :D

    paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też jej nie widzę, i butów tak samo ;x

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do wyprzedaży, to kupiłam trochę ciuszków. ;) A te błędy, znalazłam już w pierwszym dniu wyprzedaży, ale buty bez rewelacji. ;) Oluchowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nic nie kupię.Nie są to ładne rzeczy.Wolałabym coś ładniejszego.

    Pozdrawiam
    miss12109

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czemu, ale ja kompletnie tych ciuchów nie mogę znaleźć, bo ich nie ma wgl. w sklepie! ;c Mógłby ktoś wysłąć mi linki bezpośrenio do tych ciuchów?

    Dajana134

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmm...spoko. Błędy jak zwykle ;/
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  35. nieźle, nieźle ; d


    alamisia1

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!