wtorek, 10 stycznia 2012

Darmowa sukienka

Aby ją mieć weź udział w konkursie:


30 komentarzy:

  1. Raczej mi się nie przyda,ale robię:P

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest w moim stylu :P

    lubiezrecxD

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłam, ale raczej mi się nie przyda :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna.
    Zrobiłam chociaż możliwe, że się na nic nie przyda .

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mi sie nie przyda. ;d alee robie. ; ]
    gosiar9

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię.


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrooobię ;D A potem ją sprzedam..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też, zrobię , a potem ją sprzedam . xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak możecie ją sprzedawać to jest suknia z Sagi Zmierzch Przed Świtem cz 2 z ślubu Belli ja ją zrobiłam i czekam aż będę w niej na ołtarzu

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się przydać.. xD :D
    Miss_Monika_2

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam ,ale raczej nie założe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobilam ale nie wiem czy bede w niej chodzic

    loveraplove

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie nie robię darmówek, ale ta jest bardzo ładna i może mi się przydać. Może wezmę udział w tym konkursie. :)

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie robię bo ogólnie ma dużo darmówek ;)

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na darmówkę bardzo ładna
    Kikki1232

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zrobiłam koooffffffffffffam zmierzch a najbardziej przed świtem super film płakałam na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ale nie robię ;)

    paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobie ale chyba i tak mi się nie przyda;(


    sasi1995

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście robię :)
    Jestem fanką Zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam ;p Może się przyda ;)
    Malutka789

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chciałam zrobić ale nie wyświetla mi się konkurs tylko ta główna strona :( co robić?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!