piątek, 24 lutego 2012

Folk - likwidacja sklepu

29 komentarzy:

  1. Zajrzę jeszcze do tego sklepu ;)


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dlaczego likfidacja? Frunę tam! ^^


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak nic tam nie kupuję. xd


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak ten sklep nie był taki fajny :/
    Nie mam z niego dużo rzeczy więc nie robi mi to żadnej różnicy.

    Ona.jedna

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 rzeczy chyba mam tylko z tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam coś kupić i nic mi się nie podobało. Jedyne co to takie czarne marszczone spodnie, które teraz kosztują 3sd.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zajrzę do tego sklepu ale wydaję mi się że nie ma nic ciekawego .

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzę,ale pewnie nie skorzystam..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda.. Chyba coś kupię ;D
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm.. taki sobie był sklep.Ale skorzystałam z przeceny i kupiłam 2 sukienki po 5sd, spódnice za 3sd i 22 sm takie coś dziwnego ;-)

    Ale szkoda że likwidują.Oby dodali jakiś fajny.Na przykład kolejne Tribute...;-)

    kasia.km

    OdpowiedzUsuń
  11. nieeeeeeee to najlepszy sklep dla nss
    OMG


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  12. i tak nie lubiłam owego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. i b. dobrze że likwidują ; D
    a jeszcze wczoraj zastanawiałam się , po co ten sklep jest jeszcze w starplazie . ; p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie było w nim pięknych rzeczy , ale jeszcze zajrzę .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak rzeczy stamtąd nie był ładne ;/

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. zobacz, może coś kupię

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzę, ale moim zdaniem dobrze, że go wywalają, bo ciuchy w nim nie były oszołomiające. Może w zamian dadzą jakiś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sklep nie był taki straszny, to był jeden z pierwszych sklepów na Stardoll. Był na tej stronie naprawdę kawał czasu. Będę pamiętała ten sklep, mimo wszystko .; )

    TwojaCrazy.x33

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie za bardzo lubię ten sklep, ale da się w nim wyszukać fajne ubrania, a w dodatku jest jeszcze promocja 50%, więc skuszę się na kilka rzeczy.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sklep jest taki sobie... bo nie ma tam za fajnych rzeczy. ;/

    Ale ta wyprzedaż się opłaca ;))

    Może coś kupie ;)


    szopcia10

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że wymienią go na jakiś inny fajny sklep :D

    Kesha.34

    OdpowiedzUsuń
  22. FOLK nie jest zbyd fajny więc nie żałuję :D

    ale zajrzę jeszcze do niego :D

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Likwidacja? Szkoda. Nawet fajny sklep.
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!