piątek, 10 lutego 2012

Już niedługo...

74 komentarze:

  1. a o co w tym chodzi ?


    _-_klaudia_-_xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy można wysyłać piosenki?
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . To genialne. Czekałam. Pisałam kiedyś do cb. w tej sprawie , pamiętasz? Muszę się zgłosić!

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko ale na czy to będzie polegać?
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  5. Super .! czekałam na to .! Ale jakie nagrody .?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie :D Oczywiście że się zgłoszę!

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie;P Ale o co w tym chodzi?


    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie. Będzie 2 edycja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam sie;DDD

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałeś już na fb .:) Bardzo fajnie!


    angellaselena

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehm, ja się chyba nie zgł.

    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm... może się zgłoszę. ;]

    gosiar9

    OdpowiedzUsuń
  13. wiecie ja nie wiem jak nagrywać się a potem wam przesyłać:( szkoda nauczycie nas?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahaha ej o co chodzi?:)
    dorotellalon3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ;)



    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  16. mm..? O co kaman? :D

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  17. a o co chodzi w tym konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ;D Może coś zaśpiewam, mam nadzieję, że nie oguchniecie ;D
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że nie mam mikrofonów do komputera :(

    angelika00724

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem o co chodzi, ale fajnie :)
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  21. Okey, a o co chodzi ? :D
    kiss_my_lips.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja coś wyślę .. ;p Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi - trzeba w realu zaśpiewać i nagrać piosenkę. Oczywiście nie musi być to wasza nagrana piosenka, może to być np.: Selena Gomez - Hit the light :)

    kinia88888

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej ♥ Dzieki lukasz ;)
    Marika2001.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się zgłoszę :D

    MissCity20106

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe o co w tym chodzi ... : D
    EMMA12339

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, tylko szkoda że nie umiem śpiewać ;dd


    Trzeba nagrać jak śpiewacie i to wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, ale i tak nie wezmę udziału. :))


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  28. :o nie za bardzo wiem o co w tym chodzi , może się zgłoszę.

    paulaxdd20

    OdpowiedzUsuń
  29. A o co w tym chodzi??
    keniura

    OdpowiedzUsuń
  30. JEST, JEST, JEST ! JAK SIĘ CIESZĘ! NAGRAM COŚ!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja może wystartuje ;)

    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja może wystartuje ;)

    olaczapla

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że dużo osób czekało na powrót X FACTOR x)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno się zgłoszę. Ciekawe jakie będą nagrody.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  35. żal czego to juz na tym stardoll nie wymyślą


    dariunia11

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja i tak się nie zgłoszę . Ale X FACTOR 2 na stardoll.ocom.pl - fajny pomysł .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  37. Oo, nie, tej edycji nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. może i ja coś zaśpiewam xD

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, tym razem się zgłoszę! Podobno ładnie śpiewam, więc...

    OdpowiedzUsuń
  40. O..:D heh może się tam zgłoszę :)

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  41. a da sie zglosic wg??

    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  42. Faajnie :D drugaa edycja ♥ A mogą śpiewać dwie osoby do jednej nuty?


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie wiem jak się nagrywać a potem wam przesyłać:( wytłumaczycie myślę? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. zal zal zal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. O ile się nie mylę to już to pisałeś :)

    angellaselena

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem, pamiętam. Można było wygrać 1000 sd ;)
    PS. kiedy będą oceny apartamentów ;(

    sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  47. Akurat się wczoraj nad tym zastanawiałam, kiedy będzie 2 edycja XD
    Kiedy będzie można się zgłaszać ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  48. y czego to już nie wymyślą

    dariunia11

    OdpowiedzUsuń
  49. fajnie może się zgłosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo nie zgłoszę się! Nie za bardzo umiem śpiewać ;( Ale pomysł bardzo fajny i pewnie duże nagrody :D
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  51. szkoda że nie mam mikrofonów

    angelika00724

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę się doczekać! Rok temu nie udało mi się wysłać nagrania. ;/

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooooo! Już nie mogę się doczekać!
    Star_Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  54. super!!!

    zapraszam na mojego bloga do konkursu, do wygrania podkłady Rimmel :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Hah,spróbuję swoich sił,nagrody w tamtym roku były kuszące.

    OdpowiedzUsuń
  56. Eeee.. nie bede brala udzialu.

    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo interesujący pomysł.Nie mogę się doczekać:)

    tancerka5553

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!