środa, 22 lutego 2012

Konkurs - wiersz (głosowanie)

Nie mogłem się zdecydować. Trudno mi było wybrać i wyszło za dużo osób dlatego pomyślałem, że wy zadecydujecie, kto będzie zwycięzcą. Przeczytajcie każdy wiersz i wybierzcie najlepszy w ankiecie na dole. Nie zmieniałem wielkości liter, przecinków, kropek, itd. Wszystko jest tak jak napisali autorzy wierszy!

andziores:

lubię wchodzić na sześć blogów
a najbardziej na ocoma
uzależnia bardziej niz wiele nałogow
to najlepsza w świecie strona!


Eli_Gwiazdeczka:

Weszłam wczoraj na tą stronkę.
I magiczna rzecz się stała.
Tyle osób obserwuje.
Same szóstki, ale jaja.
Sześć, sześć, sześć
Co za rzecz.
Stardoll.ocom już świętuje
więc życzenia podaruje.
Niewiem czego życzyć wam
A więc uśmiech podaruje wam.


angellaselena:

Stardoll.ocom strona fajna wcale nie zwyczjana są tu posyty kolorowe co 6 miniut nowe.
Gdy wbiło 6666 obserwatorów każdy siedział przed kompem w domu .
Czekał aż Mattiq zrobi konkurs nowy jeszcze bardziej od postów kolorowy.


Ovocoowa:

Blog stardoll.OCOM fajna sprawa ,
Zajrzeć tutaj to podstawa ,
Każdy adres bloga zna ,
Więc zaglądaj tu raz, dwa ,
Pomoc tutaj znajdziesz w mig ,
więc nie czekaj , zobacz dziś !
Zegar bije razy sześć więc nie czekaj bo spóźnisz się !


Bloody_Merry:

Stardoll.ocom, wszyscy wiecie,
to najlepszy blog na świecie.
O nowościach informuje
darmówkami obsypuje.
Tutaj znajdziesz moc pomysłów
Żaden nie jest dla nudystów.
Dajmy spokój, pal ich sześć,
Lepiej idźcie już coś zjeść :)


andziaxd:

Internet w którym pełno stron,
lecz w nim najlepszy jest właśnie on
to blog stardoll.ocom często odwiedzany
i przez wszystkich ukochany,
nasz jedyny ulubiony,
wyśpiewany wymarzony
mogę w nim siedzieć przez cały dzień
śledzić go jak mnie mój cień
i gdy w tego bloga kiedyś chciałam wejść
to zobaczyłam że obserwatorów jest sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć

Zagłosuj na swojego faworyta:



35 komentarzy:

  1. Łoł wybrałeś też mój ! ; D
    Dziękuję . ; )

    Ovocoowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem andziores i angellaselena nie zasłużyły, żeby być wśród tych osób, ale to tylko moje zdanie. Najbardziej podobają mi się dwa, ale zagłosowałam na Bloody_Merry :)
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zagłosowałam na swoją/ego faworytkę/a. Wszystkie wierszyki bardzo mi się spodobały.

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem najlepszy jest wierszyk Ovocoowa ,

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z gabi1122 ;)
    Ola6654

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wierszyki :D Zagłosowałam :)

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na... chciałoby się wiedzieć co? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mi najbardziej podobał się wierszyk
    Eli_Gwiazdeczka

    werkapop

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh ,miało być z OCOM i sześć ,a nie znalazłem słowa sześć w ostatnim ;/ŻAL
    -Angela989Fresh

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne wiersze ;) już zagłosowałam

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dostałam się szkoda :(

    z tych najbardziej podoba mi sie wierszyk Bloody_Merry

    OdpowiedzUsuń
  12. ale to nie jest cały mój wierszyk :( cały to :
    Internet w którym pełno stron,
    lecz w nim najlepszy jest właśnie on
    to blog stardoll.ocom często odwiedzany
    i przez wszystkich ukochany,
    nasz jedyny ulubiony,
    wyśpiewany wymarzony
    mogę w nim siedzieć przez cały dzień
    śledzić go jak mnie mój cień
    i gdy w tego bloga kiedyś chciałam wejść
    to zobaczyłam że obserwatorów jest sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć

    :)

    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  13. beznadziejne, żaden się kupy nie trzyma ale dobra, pewnie jakieś 13 latki pisały. Zagłosowałam na Bloody_Merry

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Angela989Fresh no ja miałam sześć na końcu ale to sie nie skopiowało :(

    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wierzę że się dostałam! Dziękuję bardzo ;** i za głosy również, jesteście kochani ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem niektóre są amatorskie,ale ładne.W 5-tym od końca powtarza się słowo w tym samym miejscu tylko innej strofie,ostatni wiersz mi się podoba, ale w pełnej wersji.Jednakże ja zagłosowałam na Bloody_Merry .Jedynie nie kapuję dwóch ostatnich strof...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że się dostalam. Nie jestem najlepsza, bo inne wierszyki są fajne. :) Jednak dziękuję i tak. ;p

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są ładne;] Chyba wstrzymuję się od głosowania;P

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Eli_Gwiazdeczka

    Boski wierszyk.

    kasia.km

    OdpowiedzUsuń
  20. Najfajniejszy chyba ten drugi . Na ten wierszyk zagłosowałam .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  21. JA głosuję na drugi. ;)

    delta35

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako, że interesuję się nieco poezją oraz amatorskimi próbkami tej dziedziny, stwierdzam ze najlepiej napisany spośród wybranych jest należący do andziaxd. Bardzo spójny, dobrze rymowany, ładny język. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie wiersze są ładne.
    Dziękuję za wybranie mojego.

    PS : Dziękuję za głosy.

    Eli_Gwiazdeczka

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowałam na Ovocoova ^^
    Najbardziej mi się spodobał ..


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem Bloody_Merry
    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie Bloody_Merry


    JULIA-nutka-

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te wiersze , szczególnie dwa ostatnie :D

    Pozdrovionka :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!