poniedziałek, 27 lutego 2012

Nowa kolekcja JCPenny

(ceny od 35 do 45 sm oraz od 2 do 4sd)

25 komentarzy:

  1. Zobaczę..ale nie wiem czy coś kupię..

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. kupie te spodenki jeansowe
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna



    zuza19994


    jest możliwość reklamy w pasku bocznym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się :/

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... podobają mi się. :)

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że coś kupię ;))


    MissaKaSaNdRa11

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że tak tanio.
    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego ale jak dla mnie to wszystkie te kolekcje są jakieś podobne do siebie :P

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że coś kupię. Całkiem ładne rzeczy.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo tanie i zauwazylam zmiane w komentarzach;]]


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to JCPenny, ciuchy są dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :) Lubię ten sklep. A takie ceny jak teraz to wręcz kocham! Najbardziej podoba mi się niebieski top za 3 sd i czarna spódniczka za 4 sd i je kupię, a nad resztą pomyślę.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam blezke z biedronką ^_^

    lubiezrecxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie średnie te rzeczy . Nie wiem czy coś kupię .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet spok0o.. może kupię spodenki:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic mi sie nie podoba wiec nie będe zaglądać ..



    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne, może coś kupię :]

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!