środa, 22 lutego 2012

Nowa kolekcja Tingeling - reklama

22 komentarze:

  1. Aha ;p ja dostałam.

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam,, ładna jest ta kolekcja;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dostałam ale ta kolekcja była już od kilku dni ;p
    Ola6654

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam :) Jest bardzo ładna.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam Chenie bym coś kupiła jak bd SS :D

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam , a ta kolekcja jest genialna, na pewno coś kupię.

    Ona.jedna

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam i kupiłam dużo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcająca reklama. ;p

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam Świetna jest!

    DzieciDowna3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam, dostałam.


    delta35

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa to stad te "fruwające" sukienki ;)
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nic nie kupię.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już ^^


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!