środa, 29 lutego 2012

Nowa lalka - M


Marihenny Rivera (ur. 17 kwietnia 1994 r.) - profesjonalna modelka z Republiki Dominikańskiej pochodząca z rodziny pasjonującej się modelingiem, jej rodzice również trudnili się w tej branży. Uczyła się chodzić na wybiegu od swojego ojca. Została odkryta zgłaszając się do konkursu w wieku 15 lat. Ubierzecie ją?

______________________________________________________________________
Przepraszam za moją chwilową nieobecność. Podczas weekendu zaliczyłem udany wyjazd na narty jako zakończenie ferii :) Niestety moja księga gości została zapełniona po brzegi zgłoszeniami do konkursu. Moi drodzy do konkursów zawsze zgłaszamy się tylko w komentarzach!!! I proszę nie przypominać w mojej KG o konkursach, ponieważ o nich pamiętam nie martwcie się. Teraz mam więcej czasu, więc postaram się większość zakończyć. Obecnie zabieram się za skrupulatne przejrzenie KG, to co mam Wam kupić za konkursy to kupię i nie ma powodu do kilkakrotnego przypominania i zaśmiecania mojej KG. To tyle, życzę miłego dnia i do zobaczenia!

21 komentarzy:

  1. Raczej nie ubiorę jednakże uważam że ma śliczne usta w rzeczywistości, takie pełne :)

    Sandrusia496

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. same modelki ;D
    Ubiorę ;P
    Atyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ładna :) I oczywiście kolejna modelka... Ubiorę ją, bo jest łana i ma niezłe ciuchy.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawszę ubiorę.

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu w ogóle nie wiem co to za ludzie jako te lelki...:)
    wonsz13

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, ja juz ubrałam. Może na stardoll nie jest taka śliczna, ale może być.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  7. w rzeczywistości jest na prawdę ładna ;) nie ubiore bo nie jestem ss

    MisisKlaudis06

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczemu w nagłówku jest " Nowa lalka - M " ? A co do niej to nie jak zwykle nie ubiorę bo nie jestem SS .

    Weronia884

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrałam fajnie, że można ja ubrać w ten nowe ciuch bo niektóre z nich śą całkiem fajne :D

    Aami_

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieznam .. Nikogo ^^
    Ale mo.ze ubiorę ..Pomyśle ; D



    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne napewno coś kupię

    Zuza0110

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!