sobota, 25 lutego 2012

Reklama

Potrzebujecie stardollarów?
 Pewnie tak, już niedługo będzie nowa kolekcja LE....

....zapraszam zatem na bloga:

Obecnie trwa loteria, w której do wygrania:

1 x 1000 sd
2 x 500 sd
8 x 150 sd
12 x 100 sd
- łączna suma to 4400 sd! - KLIK

Oprócz dużych sum stardollarów oferujemy ciekawy program,
aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie - KLIK
Przynajmniej raz w miesiącu mamy także loterię,
w której możecie wygrać markowe ubrania.

Obserwując uzależnionych nic nie tracisz,
możesz tylko zyskać.

Dodaj się już teraz!

16 komentarzy:

  1. zapomniałaś wyłączyć komentarze do postów z reklamami :p no chyba że tak ma być :d

    Avrilramona13

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem obserwatorem i wziełam udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno jestem obserwatorem i wzięłam udział. Ale super byłoby coś wygrać,ale oczywiście najbardziej chciałabym 1000 sd :D
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloog uzależnieni jest najlepszy! Dalej, Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  6. No Uzależnieni są najlepsi.

    kasia.km

    OdpowiedzUsuń
  7. to tu komenki można dodawać?!! (che che to w sumie fajnie;;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Weronikao99:
    Wcale nie bo OCOM jest najlepsiejszy ^^


    WiktorkaTrendy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już byłam wcześniej obserwatorem .;p

    andziores

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje od dawna :)
    Ala1999Trubas

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!